נמל אשדוד מציג את חזון הנמל הטכנולוגי

מנכ״ל נמל אשדוד שיקו ז'אנה: ההטמעה המוצלחת של הסטרטאפים מהמחזור הראשון של תוכנית החדשנות בפעילות הנמל מוכיחה את העוצמה והצורך בחדשנות בעולם הימי


14:59 ,18.08.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

רועי אברהמי, ראש מטה הדירקטוריון בנמל, חשף את המהפכה הטכנולוגית שנמל אשדוד עובר בימים אלה, במסגרתה. נבחרו 22 חברות סטארטאפ אשר מקדמות פיילוטים של המוצר שלהן בשטח הנמל ובתמיכתו. את הדברים הציג רועי במסגרת כנס המפתחים  Geektime Code 2020 שנערך בשבוע שעבר.

 

זאת, לדברי רועי, במטרה להציע פתרונות טכנולוגיים חדשניים לבעיות הקיימות בעולם הנמלים והספנות. בנוסף, הרחיב רועי על ההזדמנות לשלב בין החוזקות של מדינת ישראל כ״סטארטאפ-ניישן״ ו״סייבר-ניישן״ עם נמל אשדוד.

 

בהרצאה השתתפו גם נציגי שתי חברות סטארטאפ  הפעולות כיום בנמל - Deep Trading ו-Docktech, ושיתפו בחוויית הטמעת הטכנולוגיה בנמל.

 

שיקו ז'אנה, מנכ"ל נמל אשדד מסר: " נמל אשדוד, העורק הראשי של המשק הישראלי, הינו אחד היעדים האסטרטגיים במדינת ישראל, והיכולת לשלב טכנולוגיה על מנת להגן מפני אתגרים גלובליים, היא קריטית. ההטמעה המוצלחת של הסטרטאפים מהמחזור הראשון של תוכנית החדשנות בפעילות הנמל מוכיחה את העוצמה והצורך בחדשנות בעולם הימי. בעיצומו של המחזור השני לתוכנית זו, אנו נשארים מחוייבים להמשיך ולעשות למען קידום הנמל לחזית החדשנות בעולם נמלי הים, ומזמינים יזמים וסטרטאפים להציע את הרעיונות והפיתוחים שלהם למחזור הקרוב של תוכנית החדשנות".