נמל אשדוד: משוב שירות לסוכני אוניות

המשוב מתמקד בארבעה תחומי פעילות: כניסה ויציאה של אוניות, הקצאת משאבים, העבודה התפעולית, ושירותי מחלקת ים


13:28 ,20.02.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד החלה בהפעלת שירות חדש לסוכני אוניות במסגרתו וכחלק מתהליך שיפור השירות בחברת נמל אשדוד, מפעילה מחלקת שירות לקוחות בחטיבת הלקוחות משוב שירות לסוכני האוניות, החל מינואר 2014. 

 

המשוב נשלח באופן שוטף אל כלל סוכני האוניות, וזאת לאחר פיילוט ברבעון האחרון של 2013.

 

בנמל אשדוד ציינו שהמטרה הינה לקבל מסוכני האוניות משוב מיידי, באמצעות מחשב או טלפון חכם, לגבי השירותים שניתנו לכל אונייה הפוקדת את הנמל, בארבעה תחומי פעילות: כניסה ויציאה של אוניות, הקצאת משאבים, העבודה התפעולית, ושירותי מחלקת ים. ניתוח המשובים נעשה במחלקת שירות לקוחות בשיתוף פורום המנהלים לשירות לקוחות הפועל בנמל.

 

המשוב נבנה בסיוע מחלקת מחשוב ומערכות-מידע, ומהווה נדבך נוסף בפעילויות לשיפור השירות ללקוחות הנמל.