נמל אשדוד נערך לסערת ״כרמל״

נמל אשדוד נערך למערכת הגשם הסוערת שתלווה גם ברוחות עזות, עם שורה של פעולות שיבטיחו המשך תפקוד רציף. שרת התחבורה מיכאלי: משרד התחבורה וכל החברות - באוויר, בים, וכמובן בכבישים ובמסילות שביבשה - נערכו מקצה לקצה


13:48 ,20.12.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏תנאי המזג אוויר הסוערים צפויים להתחיל היום, עד 21 בדצמבר 2021. על פי התחזית, שיא הסופה יהיה היום עם רוח מתמשכת מקסימלית של 24-28 קשר ומשבים של 35-40 קשרים. גובה גלים עשוי להגיע עד כ-6.5 מטרים. תנועות כלי השיט יתקיימו בהתאם לעוצמת הרוח ולגובה הגלים, תוך נקיטת אמצעי זהירות.

 

שיקו ז׳אנה, מנכ״ל נמל אשדוד, ציין: ״אנו בפתחה של מערכת גשם סוערת במיוחד. דאגנו לחדד ולרענן שוב את הנהלים מול הגורמים הרלוונטיים, וכלל הפעולות בנמל תתקיימנה תוך נקיטת משנה זהירות, בהתאם לנהלי הנמל. נמל אשדוד מקפיד הקפדה יתרה על עמידה בהנחיות אלו אשר יאפשרו התמודדות מיטבית ויסייעו לעבור בבטחה את הסערה הצפויה ואת החורף הקרוב״.

 

גם שרת התחבורה, ח״כ מרב מיכאלי, התייחסה הבוקר לסערת ״כרמל״ בחשבון הטוויטר שלה וכתבה כי ״משרד התחבורה וכל החברות - באוויר, בים, וכמובן בכבישים ובמסילות שביבשה - נערכו מקצה לקצה לכל הבעיות שעלולות לצוץ כדי לתת לכן ולכם פתרונות מהירים - כוחות מקצועיים יפרסו בשטח וינסו להגיע לכל תקלה ובעיה. העיקר שתגיעו ליעד בשלום״.