נמל אשדוד: עצומה לפיזור ועד ציוד מכני

על פי הדיווחים אתמול התגודדו עשרות עובדים מחוץ למשרדי ועד מכני, קראו קריאות בגנות הוועד, הקימו רעש במקום וקראו לראש הוועד עמית שרף להיפגש עמם. כחלק מהמחאה הם החלו להחתים עובדים בדרישה לפזר את הוועד


10:18 ,17.03.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

למרות החתימה החגיגית על הסכמי הרפורמה לפני שבועיים נדמה כי ישנם עובדים רבים בחברת נמל אשדוד שאינם מרוצים. על פי הדיווחים אתמול התגודדו עשרות עובדים מחוץ למשרדי ועד מכני, קראו קריאות בגנות הוועד, הקימו רעש במקום וקראו לראש הוועד עמית שרף להיפגש עמם.

 

כחלק מהמחאה הם החלו להחתים עובדים בדרישה לפזר את הוועד, לקיים בחירות חדשות ואף לעבור לארגון העובדים המתחרה – ההסתדרות הלאומית.

 

בשיחה שערכנו עם אחד העובדים הוא ציין כי העובדים יוצאים נגד הסכם הרפורמה שנחתם. ״העובדים ממורמרים מההסכם ואנחנו נעשה הפיכה. עשינו זאת בינואר 2017 שעברנו ארגון ויצרו מניעות לאחר שנסגר הסכם בינואר 2016 עכשיו תוך שנה אין מניעות והכללית סופית יצאו מהנמל״.

 

לדבריו, 750 כבר עברו בעבר להסתדרות הלאומית וזה יקרה שוב, אבל הפעם זה יהיה סופי. ״אנחנו הכוח בנמל, אנחנו מעלים את מי שאנחנו רוצים לוועד .הבעיה שההסתדרות מונעת בחירות ומדיחה וועדים. הפעם נדיח אותם״.