נמל אשדוד ערך כנס לקוחות שנתי בתחום המכולות

הכנס, אשר התקיים השנה בסימן ״חדשנות לשיפור השרשרת התפעולית״, כלל סקירת מגמות בשוק, דיווחים על רכישת ציוד נייד וכן פאנל בהשתתפות לקוחות והנהלת נמל אשדוד


11:13 ,17.12.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ערכה במרכז המבקרים את כנס הלקוחות השנתי של מחלקת מכולות. הכנס התקיים השנה בסימן ״חדשנות לשיפור השרשרת התפעולית״.

 

איציק כהן, סמנכ״ל תפעול בחברת נמל אשדוד, סקר את המגמות בשיפור התפוקות, רכישת ציוד נייד ושיפור התכנון היומי והשבועי של האניות תוך מעבר לתכנון דינמי ״מתגלגל״ של שבוע קדימה.

 

יהודה נניקאשוילי, רמ״ח מכולות בנמל אשדוד, הרצה על השקעות וחדשנות בנמל אשדוד, בניית יישומים של ניהול ובקרה, שימוש בחיזוי ככלי ניהול חדשני בעולם של קצבי תפוקות משתנים, חשיבות ניהול נכון של המשאבים בתוכנית השבועית, ראייה משותפת של לקוחות ונמל ומענה לניצולת גבוהה מול הביקושים הגבוהים. עוד סקר נניקאשוילי את כלל הפרויקטים שבוצעו ומתוכננים במחלקה כגון: שדרוגי מנופים, קליטת מנוף חדש לרציף 23, עליה לגובה ושיפור בשטחי אחסנה. 

 

מלי אשכנזי, ע.רמ״ח מכולות בנמל אשדוד, הרצתה על שני פרויקטים חדשניים בתחום חיזוי הוצאת מכולות יבוא מהנמל ומודל סימולציה של מסוף המכולות המאפשר קבלת החלטות בנושאים תפעוליים שונים כגון עליה לגובה ופול גוררים.

 

רם שובל, רמ״ח שרות לקוחות בחברת נמל אשדוד, הציג את תוצאות משובי הסוכנים לשנת 2018 ועודד את הלקוחות להמשיך ולמלא את המשובים בסיום כל אנייה.

 

בחלק האחרון של הכנס התקיים פאנל בהשתתפות לקוחות והנהלת נמל אשדוד. בפאנל השתתפו: סמנכ״ל תפעול איציק כהן, סמנכ״ל לקוחות אלי בר יוסף, ראש מחלקת מכולות יהודה נניקאשוילי, ראש מחלקת שירות לקוחות רם שובל, מ״מ ראש מחלקת חישובים רינה שרוני, ראש ענף מסוף מכולות איתן אבי מור.

 

הלקוחות העלו נושאים שונים של שיפורים בתהליכים משותפים הדורשים טיפול, והביעו שביעות רצון לגבי התקדמות משמעותית שנרשמת בתחום המכולות בעשור האחרון בהיבטי הניהול התפעולי במסופים ביחידות ה-TOS והתכנון.