נמל אשדוד קיים טקס הוקרה לעובדים ותיקים

בטקס השתתפו מנכ״ל החברה, שיקו ז׳אנה, מנהלים, נציגי וועדים ו-70 עובדים. במהלך הטקס הוענקו תעודות הוקרה חתומות על ידי המנכ״ל. ״העובדים שלנו הם נכס, ובלעדיהם לא היינו יכולים לממש את השליחות הלאומית שלנו״


09:11 ,28.06.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד קיימה טקס הוקרה לעובדים ותיקים אשר מועסקים בנמל למעלה מ-15 שנים. בטקס השתתפו מנכ״ל החברה היוצא, שיקו ז׳אנה, מנהלים, נציגי וועדים ו-70 עובדים. במהלך הטקס הוענקו תעודות הוקרה חתומות על ידי המנכ״ל.

 

מנכ״ל נמל אשדוד, שיקו ז׳אנה אמר כי ״בשנים האחרונות השקענו משאבים רבים לשדרוג תשתיות הנמל. יש לנו מנופים חדשים מהטובים ביותר בעולם, קנינו ציוד ירוק מתקדם ובעתיד הקרוב נפעיל את מסוע הגרעינים החדש. אך כל אלו יחד תלויים בעובדים ובהון האנושי שלנו, שהם העוצמה של הנמל.

 

הקפדתי כל בוקר לקיים סיור בוקר, בהם אני פוגש בעובדים על הרציף של הנמל. שם נחשפתי בצורה הישירה ביותר לעוצמה של הנמל. כל עובד עם ותק של 15 שנה הוא מרכז של ידע, ניסיון, והתמסרות, ובלעדיכם לא היינו מצליחים להגיע להישגים, גם בתקופות מאתגרות כמו מגפת הקורונה והמבצע ׳שומר החומות׳. אני מבקש להודות לכל אחד ואחת מכם ולבני המשפחות שתומכים בכם על ההשקעה, המאמץ, והתרומה המשמעותית שלכם לנמל. אני אמנם עוזב את הנמל ממש בקרוב, אבל יודע שהשארתי כאן נמל מנצח שפועל מצוין עם עובדים מסורים וטובים״.