רון תומר ויואב שמחי סיירו בנמל המפרץ

נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל, ד״ר רון תומר, ויו״ר ההסתדרות הלאומית, מר יואב שמחי, סיירו היום נמל המפרץ SIPG. רון תומר: ״קוראים לממשלה לפתוח את כלל הרציפים בנמלי ישראל לתחרות מלאה״


11:36 ,18.05.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר ההסתדרות הלאומית בנמל המפרץ: ״דווקא עכשיו, המשק הישראלי זקוק יותר מתמיד לפתרונות אסטרטגיים שיביאו להנמכת הצונאמי של עליית המחירים, מתן אישור הפעלה קבוע של נמל המפרץ לרציפי המטען הכללי היא תחילת הפתרון״

 

נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל, ד״ר רון תומר, ויו״ר ההסתדרות הלאומית, מר יואב שמחי, סיירו היום (ה׳) בנמל המפרץ חיפה עם סגן נשיא הנמל, מר יואב צוקרמן וצפו מקרוב בהתפתחותו ובפעילותו. הנמל שנפתח לפני כשנה וחצי, והרציפים למטען כללי שנפתחו לפני שנה מסייעים לפתרון התורים וההמתנות היקרות - דבר שהוזיל את עלויות שינוע הסחורות והבטיח את המשך הפיתוח וחיזוק התווך הימי של ישראל.

 

ד״ר תומר אמר: ״אנחנו ממשיכים להילחם בכדי לאפשר לרציפים האלו להמשיך לעבוד וקוראים לממשלה לפתוח את כלל הרציפים בנמלי ישראל לתחרות מלאה לפריקת כל סוגי המטענים וללא הגבלת זמן. ככה בדיוק נלחמים ביוקר המחייה״.

 

יו״ר ההסתדרות לאומית, יואב שמחי: ״פתיחת התחרות בנמלים היא אחת הבשורות המהותיות והחשובות ביותר לציבור הישראלי במלחמה נגד יוקר המחיה. כלכלת ישראל היא ״כלכלת אי״ 99% מהייבוא והייצוא נמצאים בנמלים ולכן ליעילות העבודה יש השפעה ישירה על הכיס, מעל 9 מיליארד שקל והוספת מאות משרות חדשות לאיזור הצפון המשווע לתעסוקה איכותית״.