יו״ר נמל שאנדונג ליו״ר נמל חיפה: ביחד נחגוג את בוא האביב

יו״ר קבוצת נמל שאנדונג כותב במכתב לאשל ארמוני, יו״ר חברת נמל חיפה כי גם בחברת נמל שאנגדונג סבלו מקשיים עצומים בעת ההתמודדות עם נגיף הקורונה, וקורא לכולם להמשיך ולהיאבק בנגיף חסר הרחמים עד לניצחון


11:55 ,25.03.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

יו״ר חברת נמל חיפה, מר אשל ארמוני, קיבל לאחרונה מכתב מרגש מהאו גאויאן, יו״ר קבוצת נמל שאנדונג (Shandong), בו האחרון כותב למר ארמוני אודות ההתמודדות בנגיף הקורונה שהיה מנת חלקם של תושבי ועובדי אזור נמל שאנגדונג, מביע תמיכה בחברת נמל חיפה ומביע אופטימיות לקראת הבאאות. 

 

״היינו רוצים לאחל לכם ולכל בני משפחתכם כל טוב בתקופה מיוחדת זו של מאבק גלובלי ב-COVID19״, כותב מר גאויואן. ״גם אנחנו סבלנו עכשיו מקשיים עצומים. מחלות אינן יודעות גבולות, כמו גם האהבה. נגיף הקורונה הוא האתגר והאיום המשותף שלנו. הוא מזכיר לנו כמה זה הכרחי לעזור אחד לשני, ולהחזיק ידיים כאשר אנו ניצבים מול קשיים״. 

 

״הנגיף חסר הרחמים מוציא את החמימות האנושית וחברות אמיתית נבחנת כעת. למרות שאנו רחוקים מכם אלפי קילומטרים, אנו תמיד דואגים לבריאותכם ובטחונכם. אם אתם נתקלים בקשיים, תמיד נעמוד לצדכם ונעשה כמיטב יכולתינו לסייע לכם.

 

החורף לא יישאר לנצח, גם אביב יחכה לתורו. אנחנו מאמינים כי אנו נגבור במאבק על הנגיף בעתיד הקרוב. בואו נמשיך להיאבק ונשמור על בטחוננו העצמי. ביחד נחגוג את בואו של האביב היפהפה״.