נציגי חברת K Line נפגשו עם ראשי נמל אשדוד

הצדדים דנו במספר עיכובים שחלו בתנועת האוניות בנמל, בייחוד באוניות PCC. נציגי נמל אשדוד, בהם המנכ"ל שוקי סגיס, הבטיחו שכבר בקרוב ניתן יהיה לראות שיפור בתנועת האוניות בנמל


00:00 ,17.09.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

הצדדים דנו במספר עיכובים שחלו בתנועת האוניות בנמל, בייחוד באוניות PCC. נציגי נמל אשדוד, בהם המנכ"ל שוקי סגיס, הבטיחו שכבר בקרוב ניתן יהיה לראות שיפור בתנועת האוניות בנמל 
 
נציגה של חברת K Line בישראל, מר דרור ורד, ונציג חברת מנו ספנות, המשמשת כסוכנת כללית של קיי לין  בישראל, מר ברוך זאב, נפגשו בשבוע שעבר בנמל אשדוד עם מנכ"ל חברת נמל אשדוד, שוקי סגיס, סמנכ"ל התפעול אלדד וקסמן, ורב חובל הנמל יעקב צמח, ודנו בבעיות ובעיכובים בכניסה ובהפלגת אוניות החברה לנמל בשל עיצומי הנתבים.
 
בשיחה שקיימה מערכת port2port עם דרור ורד ציין הלה כי השיחה נסובה על השיבושים בנמל אשדוד אשר צריך למנוע אותם – בייחוד בכל הקשור לאוניות PCC(Pure Car Carrier).
 
אוניות אלה, ציין מר ורד, אינן זקוקות ל"ידיים" ואינן זקוקות לכוח אדם רב אלא לשירותי נמל בסיסיים כגון נתבים. "כל זה לא קורה לצערי", אמר ורד, "אנחנו מארגנים את הנהגים שמוציאים את המתגלגלים קדימה, וכל מה שאנחנו צריכים זה ניתוב ושירות מתאים".
 
מר ורד הוסיף וציין כי "הנהלת חברת קיי ליין בישראל וחברת מנו ספנות מנסים 'בשיניים' לעשות הכל על מנת שאוניות הנושאות את דגל יפן יפקדו את נמלי ישראל", והשיבושים המתקיימים לעתים גורמים לפגיעה בלוחות הזמנים.
 
"זה לא רק הנזק הישיר שלנו אלא זה פוגע בסבב של האוניות שפוקדות בנוסף 22 נמלים נוספים. היתה לנו שיחה עם הרבה רצון טוב עם המנכ"ל סגיס ועם מנהל התפעול, אבל רצון טוב זה לא מספיק – צריך שהמערכות עליהם הם מופקדים יתפעלו".
 
מר ורד הוסיף כי אנשי חברת קיי ליין יעקבו אחר המתרחש בנמל אשדוד.
 
יש לציין נציגי הנמל הציגו דרכים לטיפול בנושא וסוכם כי כבר בעתיד הקרוב יחול שיפור במצב.