האפאג לויד: רווח של 8.2 מיליון יורו ברבעון השלישי

בתשעת החודשים הראשונים של השנה חברת האפאג לויד שינעה סך של 5.65 מיליון TEU – עלייה של 1.3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מנכ"ל החברה: אנחנו במסלול הנכון


14:18 ,15.11.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות Hapag Lloyd סגרה את הרבעון השלישי של השנה עם רווח נקי של 8.2 מיליון יורו – זאת לעומת רווח של 3.2 מיליון יורו בתקופה המקבילה אשתקד, ועם רווח תפעולי של 65.6 מיליון יורו – בהשוואה ל-80.9 מיליון יורו בתקופה המקבילה אשתקד. עוד עולה מהנתונים כי חברת הספנות הגרמנית הצליחה לייצר לעצמה רווח תפעולי של 25.9 מיליון יורו בתשעת החודשים הראשונים של השנה.

 

מנכ"ל החברה, רולף האבן, ציין בהודעה שפרסמה החברה כי "שוק הספנות היה קשה מאוד עד כה, אבל גם בסביבה הזאת חברת האפאג לויד הציגה ביצועים לא רעים, מה שמדגיש את התחרותיות שלנו, ואנו שמחים לדווח על רווח נקי ברבעון השלישי".

 

מר האבן הוסיף כי "התוצאות הכלליות עד כה לשנה זו אינן משביעות רצון, אבל הרווח הנקי ברבעון השלישי מעיד על כך שאנו במסלול הנכון וכי המאמצים שלנו להמשיך ולהוריד עלויות אכן משתלמים. הפוקוס העיקרי שלנו עבור הרבעונים הבאים הוא להגדיר עלויות מיטביות, לדאוג להטמעה חלקה ככל האפשר של 'הברית' (The Alliance), ולהשלים את רכישת USAC".

 

בתשעת החודשים הראשונים של השנה חברת האפאג לויד שינעה סך של 5.65 מיליון TEU – עלייה של 1.3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. תעריף ההובלה הממוצע ירד בחדות והיה נמוך ב-17.7% לעומת התעריף הממוצע בתקופה המקבילה אשתקד ועמד על 1,037 דולר ל-TEU.  

 

תעריפי ההובלה הנמוכים תרמו להכנסות החברה הירודות שעמדו על 5.7 מיליארד יורו בתשעת החודשים הראשונים של השנה – 1.1 מיליארד יורו פחות מהתקופה המקבילה אשתקד.