אודי אנג'ל פורש מדירקטוריון החברה לישראל וצים

לאחר 12 שנים בהן כיהן כחבר בדירקטוריון החברה לישראל ובחברת צים פונה אנג'ל לעשייה בתחום החינוך


00:00 ,22.09.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

אודי אנג'ל הודיע הבוקר על פרישתו מתפקידו כדירקטור בחברת צים שירותי ספנות משולבים בע"מ ובחברה לישראל. התפטרותו היא מיידית והיא חותמת 12 שנות פעילות בדירקטוריון החברה לישראל ובחברת צים.

"אני מבקש להודות למשפחת עופר. לעידן עופר, שותפי לדרך, שחזונו ומרצו הבלתי נדלים הביאו את הקבוצה להישגים אדירים, וכמובן לסמי ז"ל וליולי ז"ל שנפטרו השנה בהפרש חודשים כה קטן זה מזה. עוד יגיע היום שתרומתם העצומה למדינת ישראל ולאזרחיה תוערך ותוכר כראוי לה", אמר אנג'ל.

נציין כי אודי אנג'ל תמך, לאורך כל שנות פעילותו במגזר העסקי, במטרות צדקה שונות, בהן ילדי וראייטי בישראל ובכוונתו להקדיש כעת את עיקר זמנו ומרצו לפעילות למען הקהילה, בעיקר בתחום החינוך ובתחום הסיוע לילדים עם צרכים מיוחדים. על כך אמר הבוקר ניר גלעד, יו"ר צים ומנכ"ל החברה לישראל, כי הם ימשיכו לעבוד יחד בפרוייקט "סיסמה לכל תלמיד" המקשרת 135 בתי ספר בנגב ובגליל.

נזכיר כי אודי אנג'ל הינו בעלה לשעבר של ליאורהעופר, בתו של יולי עופר המנוח. השניים התגרשו לפני יותר מ־17 שנה, אך אודי המשיך להיות מעורב בעסקי המשפחה ןבאוקטובר 2007 מונה בנו, אורי אנג'ל, למנכ"ל חברת עופר ספנות

אנג'ל הצטרף לחברת עופר ספנות, שבבעלות האחים עופר בשנת 1975 וחמש שנים אח"כ הוא מונה למנכ"ל. בשנת 1999 היה אנג'ל מעורב ישירות במגעי רכישת החברה לישראל ובשנת 1999-2003 כיהן כיו"ר צים