חברת NCL החזירה שתי אניות נוסעים נוספות לפעילות

נורוויג׳ן קרוז ליין חוגגת את חזרתה להפלגות עם שתי ספינות נוספות במסלולי הים התיכון. כשליש מצי 17 הספינות של חברת נורוויג׳ן קרוז ליין חזר להפליג


09:53 ,14.09.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נורוויג׳ן קרוז ליין מציינת היום אבן דרך נוספת במסע חזרתה להפלגות עם שובן של נורוויג׳ן אפיק (Norwegian Epic) ונורוויג׳ן גאטאווי (Norwegian Getaway) למסלולי הים התיכון. כשליש מצי הספינות של החברה, המורכב מ-17 ספינות, חזר כבר לפעילות ומקבל את פני האורחים על הסיפון לראשונה לאחר 500 ימים של השהיית ההפלגות.

 

ספינת נורוויג׳ן אפיק (Norwegian Epic), הרביעית מתוך צי 17 הספינות של החברה לחדש את פעילותה, השלימה בהצלחה את השייט הראשון שלה ליעדים המבוקשים ביותר בספרד ואיטליה לאחר שהפליגה מברצלונה. במהלך ההפלגה, שארכה 7 ימים, נורוויג׳ן אפיק עגנה בליבורנו, עיר נמל המוכרת כשער להיסטוריה העשירה של טוסקנה ופירנצה, רומא (צ׳יוויטווקיה), נאפולי, קליגרי (סרדיניה), ובפאלמה דה מיורקה שבספרד.

 

הארי סומר, נשיא ומנכ״ל חברת נורוויג׳ן קרוז ליין: ״היה מרגש מאוד לראות את החזרה הגדולה של ההפלגות שלנו מתממשת בשלושת החודשים האחרונים, כאשר כבר עכשיו שליש מהצי שלנו מציע שוב חוויות חופשה בלתי נשכחות. האושר להתאחד עם צוות הסיפון שלנו ולקבל שוב את פני אורחינו על הסיפון לעולם לא ייעלם״.

 

״אנו שמחים לקבל את פניה של חברת נורוויג׳ן קרוז ליין חזרה לנמל ברצלונה״, אמר ג׳וזה אלברטו קרבונל, מנהל נמל ברצלונה, ״במהלך 18 החודשים האחרונים עבדנו בשיתוף עם הצוות של נורוויג׳ן קרוז ליין בכדי להבטיח חזרה בטוחה לשייט מברצלונה עבור האורחים, צוות הספינה ואזרחי העיר. אנו שמחים לחגוג סוף סוף את חזרתם של ההפלגות המשותפות״.

 

ספינת נורוויג׳ן גאטאווי הפליגה לראשונה היום מרומא (צ'יוויטווקיה), במסגרת מסלולים שאורכם 10-11 ימים ויימשכו עד ה-25 באוקטובר. המסלולים השונים יכללו עגינות באיים היווניים וביניהם דוברובניק, קורפו, קאטאקולון - נמל העגינה החדש של חברת NCL הממוקם בחצי האי פלופונסי - סנטוריני, מיקונוס, נאפולי, וליבורנו שבפירנצה.