חברת Windward משיקה פתרון מבוסס בינה מלאכותית לטובת השילוח הימי

הטכנולוגיה של Windward מאפשרת למשלחים ימיים לשפר בזמן אמת את השליטה והמידע שיש להם אודות כל המכולות שלהם עם שקיפות מוגברת, מיקומים מדוייקים ותובנות מעשיות אשר מאפשרות פתרונות מהירים ומושכלים לטיפול בעיכובים בשרשרת האספקה


14:32 ,22.02.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Windward המתמחה בניטור סיכונים ימיים על סמך בינה מלאכותית (Maritime AI) השיקה היום (ג׳) פתרון חכם המאפשר שקיפות ונראות לכלל המכולות הימיות. הפתרון החדש מעניק למשלחים ימיים את היכולת לשפר את יעילותם ואת השירות אותו הם מציעים ללקוחותיהם באמצעות איסוף וניתוח נתונים חכם ואוטומטי וקבלת תחזיות מיקום מדויק בזמן אמת, תחזיות לשיבושים וסיבוכים, סיבות לעיכוב  ותובנות מבוססות מיקום עבור המכולות של כלל לקוחותיהם. הפיתרון החדש נמצא כבר בשימוש על ידי חברות שילוח גלובליות ומקומיות כגון: DSV, Metro Shipping ועוד.

 

הפתרון החדש של Windward מאפשר למשתמשים להזין את המכולות שלהם לפלטפורמה החכמה ולפעול בצורה פרואקטיבית ויעילה לצמצום סיכונים על ידי ניטור שיבושים קריטיים במשלוח, המשפיעים על זמן ההגעה המשוער והמיקום של המכולות. המערכת מתריעה בזמן אמת למשתמשים על כל עיכוב שנוצר, מה שמאפשר להם לנקוט פעולה מול הלקוחות שלהם. הפתרון כולל התראות יומיות ותובנות באמצעות דוא״ל וזמין בחיבור ישיר לפלטרפומה האינטרנטית או דרך ממשק תכנות יישומים (API) ישירות למערכות הניהול הקיימות כבר בארגון.

 

עמי דניאל, מייסד שותף ומנכ״ל Windward, אמר כי ״שרשרת האספקה כיום מתמודדת עם אתגרים רבים: עליית הביקוש הצרכני, תשתיות מיושנות, מחסור בעובדים ובהתפרצות מתמדת של שיבושים מקומיים. ששמים את כל האתגרים יחד נוצר כאוס מוחלט. אנחנו לא יודעים מתי יסתיים משבר שרשרת האספקה, לכן יצירת פתרונות שיעזרו לנהל את הסיכון בשרשרת האספקה הינו קריטי״.

 

דניאל הוסיף כי ״משלחים ימיים הם המפתח ליעילות שרשרת האספקה, אך ללא הכלים המתאימים הם מגיבים כל הזמן למצבים מתפתחים בניגוד לנקיטת יוזמות פרוקאטיביות לניהול הבעיות הצפויות. ווינדוורד גאה להביא את שנות המומחיות שלנו בבינה מלאכותית ימית וביג דאטה כדי לתת למשלחים נראות בזמן אמת ולספק תובנות מעשיות עבור המכולות שלהם שעוזרים להם לנהל הובלה ימית בזמן אמת״.

 

מחברת ווינדוורד נמסר כי ״פתרון ה-Ocean Freight Visibility של Windward ממנף את 11 שנות המומחיות הימית, התובנות ויכולות ה-AI של החברה על מנת לחזות ולספק  זמני הגעה מדויקים והתראות בזמן אמת. הפתרון מבוסס על ניתוח חכם של מיליארדי נקודות דאטה ומסדי נתונים ממקורות שונים, כולל נתונים ממשלחים, נתוני מזג אוויר, נתוני מיקום (AIS) ונתוני נמלים על מנת לייצר תובנות ותחזיות חכמות עבור חברות השילוח הימי וכדי לספק את הנראות המלאה הנחוצה בשרשרת האספקה״.

 

סיגל מנהיים קצוביץ', מנכ"לית DSV ישראל, שכאמור עושים שימוש בפתרון של Windward, ציינה: "האסטרטגיה של DSV היא להוביל את החדשנות והדיגיטציה בשרשרת האספקה על מנת להשיג שקיפות מלאה לאורך כל השרשרת ושירות איכותי ללקוחותינו, אנו משקיעים מאמצים באיתור אחר הפתרונות הטכנולוגיים הטובים ביותר, על מנת ולהמשיך להעניק ערך מוסף לשירות שאנו מספקים ללקוחות תוך כדי הגברת היעילותבימינו, כבר לא מספיק רק להעביר משלוחים מנקודה-A לנקודה-B,  צריך להיות יצירתי וחדשני כדי לעשות את הפעולות טוב יותר ובאופן חסכוני עבור הלקוחות, אנחנו נמצאים בעידן חדש בשרשרת האספקה. הבחירה של DSV  ישראל ב- Windward  מבוססת על הצורך בפתרון לאחת הבעיות הקריטיות בהובלה ימית, מעקב מכולות מדויק ומהיר, בשוק ההפכפך של ימינו, נושא זה הפך לאבן דרך חשובה בשירות איכותי ומקצועי ללקוחות". 

 

חברת Windward הינה חברה טכנולוגית המתמחה כבר למעלה מעשר שנים בניטור וחיזוי סיכונים ימים באמצעות בינה מלאכותית וביג דאטה על מנת להפוך את התעשייה הימית העולמית לדיגיטלית. החברה מאפשרת לארגונים להשיג מוכנות עסקית ותפעולית. הפתרון של ווינדוורד מבוסס בינה מלאכותית מאפשר לבעלי עניין כולל בנקים, סוחרי סחורות, מבטחים וחברות אנרגיה ושילוח לקבל החלטות בזמן אמת על בסיס תובנות חיזוי, ומספקת מבט של 360 מעלות על המערכת האקולוגית הימית והשפעתה הרחבה יותר על בטיחות, ביטחון, מימון ועסקים. לחברה כ-135 עובדים במשרדי החברה בישראל, אנגליה וארה״ב.