יאנג מינג: נרחיב את פעילות החברה באסיה

חברת הספנות מטייוואן הודיעה על השקת שת״פ עם רשות הנמלים של טייוואן לטובת הרחבת הפעילות בדרום מזרח אסיה. יאנג מינג: רואים את פוטנציאל הצמיחה בשוק האי-קומרס הסיני, נפתח מרכז פעילות אזורי בים התיכון באפריל 2018


12:04 ,17.12.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

יאנג מינג (YANG MING) חברת הספנות מטייוואן הודיעה כי בעקבות גיוס מוצלח של כספים הן בשוק ההון והן מגופים פרטיים בכוונת החברה להרחיב פעילותה ביבשת אסיה. החברה הודיעה כי לאחר שהצליחה לגייס 343 מיליון דולר ולפרסם דוחות כספיים רווחיים עבור הרבעון השלישי של השנה בכוונתה להוציא לפועל תכניות התרחבות באסיה. עוד נמסר מהחברה כי התכניות הללו עומדות בקנה אחד עם כוונותיה של ממשלת טייוואן להתמקד בפיתוח וחיזוק הקשרים עם כלכלות בדרום מזרח אסיה, דרום אסיה ואוסטרליה.

 

במסיבת עיתונאים שנערכה ביום שלישי שעבר (12 בדצמבר) בהשתתפות שר התחבורה והתקשורת של טייוואן, רשות הנמלים של טייוואן (TIPC) אשר מפעילה את הנמלים העיקריים במדינה, ובכירים בחברת יאנג מינג הוסכם על כל המשתתפים כי יש לפתח את תפקידה של טייוואן בתעשיות הספנות והלוגיסטיקה בדרום מזרח אסיה.

 

בהמשך לדברים, חברת יאנג מינג הכריזה על השקת שיתוף פעולה חדש עם TIPC (Taiwan International Ports Corp) במסגרתו שתי החברות ישקיעו יחדיו במחסני מכולות בעיר הנמל סורבאייה (Surabaya) באינדונזיה. פעילות בתחום זה אמורה להתחיל כבר ברבעון הראשון של 2018. ייתכן ושיתוף הפעולה בין שתי החברות מטיווואן אמור לסייע לחברת הספנות לשמור על מעמדה כחברת הספנות השמינית בגודלה בעולם ולשמור עליה מפני היותה מטרה לרכישה ומיזוג.

 

מחברת יאנג מינג נמסר עוד כי לקוחות החברה צפויים לראות בקרוב את פעילותה של החברה באזור אסיה והפסיפיק, כולל גם בשוק הסיני. החברה הודיעה כי היא מזהה - ביחד עם משרד התחבורה והתקשורת הטייוואני ועם חברת TIPC – את פוטנציאל הצמיחה הגדול בשוק האי-קומרס הסיני, והיא מוכנה להקדיש משאבים לטובת האזור. כמו כן, החברה ציינה כי היא שוקדת על הקמת מרכז פעילות אזורי בים התיכון – מרכז אשר ימוקם ביוון – וכי על פי התכניות פעילותו תחל ב-1 באפריל 2018.

 

בנוסף, חברת יאנג מינג הכריזה על תכניותיה לשדרג את נפח צי האניות שלה ואת יעילותו, ועל כוונתה לגרוט בשנים הקרובות כ-20 אניות ישנות בנפחים שבין 3,000 ל-8,000 TEU ולהחליף אותן באניות חדשות ויעילות יותר.