מבנה ארגוני חדש בחברת הספנות א.מ.א. החל מהיום, ה-15 לדצמבר

במבנה החדש, פעילות החברה תבוצע ב 5- שדרות מרכזיות: שיווק, תפעול ודוקומנטציה, משאבי אנוש ואדמיניסטרציה, כספים ומערכות מידע.


00:00 ,15.12.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

החל מהיום ה- 15 לדצמבר תחל חברת  א.מ.א. לפעול תחת מבנה ארגוני חדש. במבנה החדש, פעילות החברה תבוצע ב 5- שדרות מרכזיות: שיווק, תפעול ודוקומנטציה, משאבי אנוש ואדמיניסטרציה, כספים ומערכות מידע.

ירון צאלים מונה לנהל את מחלקת התפעול והדוקומנטציה. לירון ניסיון עשיר של מעל 30 שנה בספנות בהן מילא שורה של תפקידים בתחומים שונים ובתפקידו האחרון שימש כמנהל השיווק והמכירות של החברה. תחת תחום אחריותו החדש יטופלו כל הנושאים הלוגיסטיים והתפעוליים של הפעילות הנמלית באשדוד וחיפה - ייצוא, ייבוא, בקרת מכולות ותפעול בנמלים.

את מקומו של ירון בשיווק יתפוס איתן איוון. איתן בעל ניסיון עשיר בתפקידי שיווק ומכירות, כמו גם היכרות מעמיקה עם הפן התפעולי אותה רכש ב 7- השנים האחרונות בהן שימש כמנהל סניף א.מ.א. חיפה. תחת האחריות החדשה של איתן יפעלו צוות המכירות לצד צוות שירות הלקוחות שהורחב והוטמע גם בסניפי אשדוד וחיפה כחלק מהמערך החדש.

חוליו ליברמן מונה כמנהלים פרויקטים ימיים. בזכות קשריו הענפים, הידע והניסיון ייטפל חוליו במסגרת תפקידו החדש בפיתוח העסקי של מגוון הפעילויות הימיות של החברה מחוץ לתחום המכולות.

יורם הופמן, מנכ"ל החברה: "אנו בטוחים כי שינויים אלו יאפשרו לחברה גמישות רבה, סביבת עבודה דינאמית ויעילות וכי כל השותפים שלנו לדרך ירוויחו ויהנו מהשינוי."