מנכ״ל חברת HMM: נכפיל את הצי שלנו לנפח של 1 מיליון TEU

החברה, שתהיה בקרוב בין עשר חברות הספנות בעולם, מכוונת לרף הכנסות שנתי גבוה של 10 מיליארד דולר. נשיא ומנכ״ל החברה: ״השמירה על סביבה ללא פחמן היא הסוגיה המכוננת של זמננו״


13:23 ,02.01.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

בנאום ראש השנה הראשון שלו לעובדים מאז שהתמנה לנשיא ומנכ״ל חברת הספנות הגדולה ביותר בקוריאה, ציין מר ג׳ה הון באיי, נשיא ומנכ״ל חברת HMM כיצד בכוונת החברה להכפיל את גודלה לנפח של 1 מיליון TEU. נזכיר כי מר באיי נכנס לתפקידו בחודש מרץ האחרון.

 

חברת הספנות HMM (Hyundai Merchant Marine) תתחיל לקבל לידיה אניות חדשות בנפח של 24,000 TEU החל מהרבעון השני של 2020. על פי תכניות ההתרחבות של החברה, היא עתידה להזמין בקרוב אניות חדשות נוספות שכן יעדיה עומדים על הכנסות של 10 מיליארד דולר בשנה וצי אניות יעיל וחזק עם נפח של 1 מיליון TEU.

 

נתונים של אלאפליינר מראים כי צי האניות של HMM כיום - כולל אניות שנמצאות בספרי ההזמנה וטרם סופקו לחברה -  עומד על נפח של 388,526 TEU, מה שהופך אותה לחברת הספנות העשירית בגודלה בעולם.

 

מהלך גדול נוסף עבור חברת הספנות הקוריאנית הינו הצטרפותה לברית Alliance החל מחודש אפריל הקרוב.

 

מנכ״ל HMM אמר בפנייתו לעובדי החברה כי ״על מנת להתחרות עם חברות הספנות הבולטות בעולם, עלינו להציע שירותי ערך מוסף שיבדלו אותו מהתחרות, וזה הדבר שנמצא  בראש סדר העדיפויות״.

 

מר באיי התייחס לרגולציה החדשה בתחום איכות הסביבה ואמר כי ״השמירה על סביבה ללא פחמן היא הסוגיה המכוננת של זמננו״. הוא חשף בנאומו לעובדים את הכוונה להקים מבנה המעודד מחקר ופיתוח גדול על מנת להתמודד עם מה שתיאר כ״שינוי הפרדיגמה של הרגולציה הסביבתית״.