נורוויג׳ן קרוז ליין קיבלה לידיה את האנייה ״נורוויג׳ן פרימה״

חברת הקרוזים NCL קיבלה לידיה את הספינה הראשונה מתוך שש המתוכננות במחלקת ״פרימה״. לספינת הקרוזים אורך של 294 מטר, משקל של 142,500 טון וקיבולת של 3,100 אורחים


12:50 ,01.08.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

נורוויג׳ן קרוז ליין (NCL), החברה החדשנית בתחום הקרוזים קיבלה בסוף השבוע האחרון לידיה את הספינה החדשה שלה, Norwegian Prima במספנת  Fincantieriבונציה, איטליה. אבן דרך זו מציינת את מסירתה של הספינה הראשונה במחלקת פרימה של NCL המיועדת לכלול  בעתיד, שש ספינות חדשות שיימסרו עד שנת 2027. נכחו באירוע פרנק דל ריו, נשיא ומנכ״ל חברת האחזקות  Norwegian Cruise Line Holdings Ltd; הארי סומר, נשיא ומנכ״ל נורוויג׳ן קרוז ליין; לואיג׳י מאטראצו, המנהל הכללי של חטיבת ספינות הסוחר של מספנת פינקאנטיירי ובכירים נוספים מטעם החברה והמספנה.  

 

עם אורך של 294 מטר, משקל של 142,500 טון וקיבולת של 3,100 אורחים, ׳נורוויג׳ן פרימה׳ נועדה לשים את האורחים במקום הראשון. היא כוללת חללים פתוחים לרווחה, עיצוב מתחשב, ומציעה את שטח הסיפון הנרחב ביותר וחדרי לינה מרווחים. מגוון החוויות כוללות את אולם האוכל היוקרתי הראשון של המותג, באוויר הפתוח, מסלול מירוצים וכן מגלשה יבשה המציעה חוויית צלילה בת 10 קומות.

 

׳נורוויג׳ן פרימה׳ תתחיל את מסע הבכורה שלה בן שמונה ימים ב-27 באוגוסט 2022, מבירת איסלנד, רייקיאוויק ומשם לאמסטרדם. לאחר מסע הבכורה שלה, הספינה תפליג בסדרה של שמונה ימי מסע מאמסטרדם וקופנהגן ותציע לאורחים את ההזדמנות לחקור את צפון אירופה והפיורדים הנורבגיים.

 

הארי סומר, נשיא ומנכ״ל נורוויג׳ן קרוז ליין: ״היום אנו פותחים עידן חדש ומרגש בעולם שייט, כאשר אנו חוגגים את מסירתה של Norwegian Prima, הספינה הראשונה המיוחלת במחלקת פרימה החדשה והיוצאת דופן שלנו. היא עדות אמיתית לפילוסופיית ׳הלקוח במקום הראשון׳ שלנו, כמו גם למחויבות שלנו לספק חוויות בלתי נשכחות העולות על הציפיות. אנו מודים לשותפים הנפלאים שלנו במספנת פינקאנטיירי, שהאומנות, המומחיות והמסירות שלהם עזרו ליצור  את ׳נורוויג׳ן פרימה׳. אנחנו ממש מצפים כבר לארח את אורחינו בספינה זו״.

 

לואיג׳י מאטראצו, מנכ״ל חטיבת ספינות הסוחר של Fincantieri: ״אנחנו שמחים לעבוד עם Norwegian Cruise Line כדי ליצור סדרת ספינות ברמה עולמית, וזהו יום גאה לראות את הראשונה מבין שש ספינות מחלקת פרימה, שנמסרה היום. נורוויג׳ן פרימה׳ עמוסה בתכונות  ראשונות מסוגן ברמה עולמית ואטרקציות יוצאות דופן שמעולם לא חשבתם שתראו בים״.