נמל גדנסק טיפל ב-2 מיליון מכולות בשנת 2019

הפך לטרמינל הראשון בים הבלטי שעבר את רף 2 מיליון TEU שקיבלו שירות בשנה אחת. מנכ״ל DCT גדנסק: אנחנו עושים משהו חשוב מאוד לכלכלה הפולנית כמו גם לכלכלות המדינות השכנות


10:25 ,29.12.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

מסוף המכולות DCT גדנסק טיפל במכולה ה-2 מיליון המכולות שלו במהלך דצמבר 2019, והפך לטרמינל הראשון בים הבלטי שעבר את רף 2 מיליון TEU שקיבלו שירות בשנה אחת.

 

בהודעה שמסר מסוף המכולות נמסר כי DCT גדנסק ציינה התפתחות דרמטית מאז השקת הפעילות במקום ועל התפתחות ושבירת שיאים מדי שנה. ״אנו רוצים להודות לכל מי שתרם להישג זה - העובדים, הלקוחות והשותפים שלנו. זו ההצלחה המשותפת שלנו ואנחנו עושים משהו חשוב מאוד לכלכלה הפולנית כמו גם לכלכלות המדינות השכנות״, אמר קמרון ת׳ורפ, מנכ״ל DCT גדנסק.

 

לטרמינל DCT גדנסק קיבולת שנתית של 3.35 מיליון TEU ובשנת 2019 השלים הטרמינל טיפול ב-1,932,454 משלוחי שטעון. מסוף המכולות המשיך להשקיע בפיתוח, תשתיות וציוד, מענה מהיר במיוחד לצרכי השוק.

 

המסוף הפולני יושב גם במיקום ייחודי עם קישורים ישירים לאוקיינוסים של אסיה. הטרמינל טוען לצמיחה בפריון מתמשך וחתירה לרמת השירות הגבוהה ביותר ללקוחות, כמו גם ליווי השקעות בתשתיות נמל והתקדמות משמעותית בהשקעות כבישים ורכבות ברחבי נמל גדנסק כולו. אלה הם רק חלק מהגורמים הרבים שעזרו לחזק את מעמדו של DCT כשער הצפוני למרכז ומזרח אירופה.