פינלנד: חברת AWAKE.AI תספק הערכות לוח זמנים לכל הנמלים

המכרז הממשלתי של פינלנד, שכלל מדינות באיחוד האירופי, עורר עניין בינלאומי רב. שירות לוח הזמנים החדש של פקידות הנמל ישפר את התחרותיות של הלוגיסטיקה הימית הפינית וצפוי להגביר את יעילות הנמלים


10:26 ,14.09.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הסטארט-אפ Awake.AI זכתה במכרז לספק הערכות לוח זמנים של נמלי פינלנד באמצעות שירותי תעבורה בכלי רכב. שירות לוח הזמנים החדש של פקידות הנמל ישפר את התחרותיות של הלוגיסטיקה הימית הפינית, יגביר את יעילות הפעילות השגרתית של מפעילי הנמלים, יתמוך בפיתוח אוטומציה, יסייע לחזות נסיבות יוצאות דופן ויפחית פליטות סביבתיות.

 

החברה הממשלתית הפינית לשירותי התעבורה הימיים, Fintraffic חתמה על הסכם שירות עם Awake.AI לשירות ״חותמת זמן״ (Port Call Time Stamp) ו״שירות הערכה״ (Estimation Service) בנמלים, כלומר שירות נתוני זמן עבור מפעילי הנמל והרשויות.

 

המכרז הממשלתי של פינלנד, שכלל מדינות באיחוד האירופי, עורר עניין בינלאומי רב. היישום הטכני של הפרויקט יבוצע בפינלנד. על פי הצפי, שירות לוח הזמנים החדש של פקידות הנמל ישפר את התחרותיות של הלוגיסטיקה הימית הפינית, יגביר את יעילות הפעילות השגרתית של מפעילי הנמלים, יתמוך בפיתוח אוטומציה, יסייע לחזות נסיבות יוצאות דופן ויפחית פליטות סביבתיות.

 

אולי סוינינן, מנהל התוכנית בשירותי התעבורה הימיים של Fintraffic, אמר כי ״חשיבות נתוני הזמן לספנות נלקחה בחשבון הן בתוכניות מערכת התחבורה הלאומית והן בהחלטה  עקרונית של הממשלה בנוגע לדיגיטציה של הלוגיסטיקה. שירות לוח הזמנים של פקידות  הנמל יאפשר לנו כעת ליישם זאת ברמה המעשית״.

 

חברת Awake.AI הצליחה להציע שירות מוכן שעונה בהצלחה הן לצרכי Fintraffic והן לדרישות שנקבעו בהזמנה למכרז. לכן ניתן להפוך את השירות לזמין במהירות למפעילי הנמל, מכיוון שעבודת הפיתוח אינה צריכה להתחיל מאפס.

 

קימו קומאלה, מנהל פרויקטים וסגן נשיא להנדסה ב- Awake.AI אמר כי ״בפועל, שירות לוח הזמנים החדש של פקידות הנמל יספק את ממשקי ה-API הדרושים שממנו יכולים מפעילי הנמל להשיג נתוני זמן לשימוש במערכות שלהם״.