צים מצטרפת ליוזמת ״לילה סגול״

חברת צים הצטרפה ליוזמה התאורה הסגולה של עמותת שווים ומפעל הפיס לרגל ציון היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות. תאיר הלילה אניית צים צינגדאו ואת בניין צים בחיפה


14:36 ,02.12.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

בניין מטה צים בחיפה ואניית המכולות ״צים צ׳ינגדאו״ (ZIM QINGDAO) מוארים בסגול לציון היום הבינלאומי לזכויות בעלי מוגבלויות.

 

חברת צים הצטרפה ליוזמה התאורה הסגולה של עמותת שווים ומפעל הפיס לרגל ציון היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות. חברת צים האירה אתמול את אניית החברה בנמל חיפה והלילה תאיר שוב את אניית צים צינגדאו ואת בניין צים בחיפה.

 

חברת צים ציינה בהודעה כי ״כחלק מהעלאת המודעות לנושא חשוב זה, אנו מצטרפים למבנים חשובים רבים אחרים ברחבי הארץ והעולם ומאירים את משרדינו ואת אניית המכולות צים קינגדאו העוגנת ברציף כרמל בנמל חיפה בסגול״.

 

יעקב ברוך, סמנכ״ל משאבי אנוש בצים: ״אנו בצים, כארגון המונע על ידי ערכים ברורים כולל אחריות חברתית, רואים בזכות לשוויון יעד ראשון במעלה ושואפים להיות חברה מכבדת ונגישה שבה כל העובדים הינם שותפים מלאים במרקם החיים ויכולים לממש את הזכויות והיכולות שלהם. אנו גאים מאד להכריז כי השנה, צים לא תואר רק בנרות חנוכה - משרדי המטה שלנו, וגם אחת מאניות החברה, יוארו בסגול, במסגרת היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות החל היום״.

 

אנו עומדים בקשר הדוק עם גופים ועמותות המתמחים בהעסקת עובדים עם מוגבלויות ופועלים למען מתן הזדמנות תעסוקתית שווה לעובדים בעלי מוגבלויות. בנוסף, אנו עובדים עם ספקים המעסיקים עובדים עם מוגבלויות, ופועלים ליצירת שיתופי פעולה עם עמותות חברתיות העוסקות בטיפול באנשים בעלי מוגבלויות. אנו מאמינים בשילוב בכל מובן המילה וביישום היום-יומי שלו״.

 

נציין כי ביום שישי, ה-3 בדצמבר, מציינים בעולם את היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות.