צים צמצמה את הפסדיה הכספיים ברבעון השני של 2012, כשסיימה אותו בהפסד של כ-44 מיליון דולר,לעומת הפסד של כ-65 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד של החברה ברבעון, ללא השפעת הסדרת חוב על התוצאות, הסתכם בכ-36 מיליון דולר, לעומת הפסד של כ-124 ברבעון השני של 2011. כך עולה מהדוח שהגישה החברה לישראל, החברה האם של צים, לבורסה ולרשות לניירות ערך.
ההפסד של צים במחצית הראשונה של השנה עמד על 206 מיליון דולר, לעומת הפסד של 172 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2011.
הרווח הגולמי של צים ברבעון עמד על 32 מיליון דולר, לעומת הפסד גולמי של 31 מיליון דולר ברבעון השני של 2011. ההפסד הגולמי של החברה במחצית הראשונה של 2012 עמד על 47 מיליון דולר, לעומת הפסד גולמי של 2 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2011.
הכנסות צים ברבעון עמדו על 1.051 מיליארד דולר, גידול של 5% בהשוואה להכנסות בסך 1 מיליארד דולר ברבעון השני של 2011. הכנסות החברה במחצית הראשונה של השנה עמדו על 1.916 מיליארד דולר, בהשוואה ל-1.912 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
ברבעון השני של השנה עלתה כמות המכולות המובלות ב-1%, מ-596 אלף TEU ברבעון השני של 2011 ל-604 אלף TEU ברבעון השני השנה. דמי ההובלה ברבעון עלו ב-0.5%, מ-1.307 דולר למכולה ברבעון השני של 2011 ל-1.314 דולר למכולה ב-2012.
במחצית הראשונה של השנה עלתה כמות המכולות שהובילה החברה ב-2% לעומת המחצית הראשונה של 2011, מ-1.151 מיליון TEU ל-1.173 מיליון TEU. זאת לעומת ירידה של 4% במחירי ההובלה הימית, מ-1.333 דולר למכולה ל-1.276 דולר למכולה.
ההוצאות התפעוליות של החברה ברבעון ירדו ב-1%, מ-990 מיליון דולר ברבעון השני של 2011 ל-980 מיליון דולר ברבעון השני של 2012. ההוצאות התפעוליות במחצית הראשונה של השנה עלתה ב-3%, מ-1.833 מיליארד דולר ב-2011 ל-1.885 מיליארד דולר השנה. הגידול נבע בעיקר מהוצאות דלק בסך של כ-112 מיליון דולר, שנבע מהעלייה במחירי הדלקים, מגידול בגין חכירת אוניות ותאים (Slots).
החברה ציינה עוד שברבעון השני של השנה חל קיטון של כ-23% בהוצאות הנהלה וכלליות.
הרווח התפעולי של צים ברבעון השני של השנה עמד על 1 מיליון דולר, לעומת הפסד של 79 מיליון דולר ברבעון השני של 2011, זאת בעיקר מהגידול שחל בהכנסות.
במחצית השנייה של השנה רשמה צים הפסד תפעולי של 116 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי של 86 מיליון דולר במחצית השנייה של 2011. הגידול בהפסד מוסבר בגידול בהוצאות התפעוליות, שקוזז בחלקו בקיטון בהוצאות הנהלה וכלליות ומהגידול בהכנסות.
זאת ועוד, ברבעון השני של השנה דיווחה החברה על תזרים מזומנים חיובי של 24 מיליון דולר, לעומת תזרים מזומנים שלילי של 82 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה ותזרים מזומנים שלילי של 56 מיליון דולר ברבעון השני של 2011.