שמה החדש של נציגות צים בארץ: ״צים ישראל״

השם ההיסטורי ״סוכנות מ. דיזנגוף״ מקורו בחברה שהקים מאיר דיזנגוף, ראש העיר הראשון של תל אביב, בשנת 1905. אלי גליקמן, מנכ״ל צים: החלטנו על מהלך נרחב של שדרוג נציגויות צים בכל העולם


12:05 ,21.06.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

מחברת צים נמסר הבוקר על שינוי שמה של סוכנות צים בישראל, ״מ.דיזנגוף בע״מ״, לשם ״צים ישראל״ בע״מ. אירוע ההשקה של שם החברה החדש נערך בביתן החברה במהלך כנס PORT2PORT 2018 שהתקיים אתמול בגני התערוכה בתל אביב. 

 

מחברת צים נמסר כי ״סוכנות צים אשר הינה מהוותיקות, הגדולות והמקצועיות בענף הספנות בארץ, משרתת את לקוחות החברה עשרות שנים, ותמשיך לעשות זאת בגאווה גם בעתיד תחת השם החדש, צים ישראל״.

 

מחברת צים ביקשו להזכיר כי השם ההיסטורי ״סוכנות מ. דיזנגוף״ מקורו בחברה שהקים מאיר דיזנגוף, ראש העיר הראשון של תל-אביב, בשנת 1905. החברה נרכשה על ידי צים בשנת 1952 ופעלה מאז כסוכנת בלעדית של צים במדינת ישראל.

 

מנכ״ל צים, אלי גליקמן: ״השינוי שעליו החלטנו הוא חלק ממהלך נרחב של שדרוג נציגויות צים בכל העולם, וחידוש וריענון אופני הפעולה ושיטות העבודה עם לקוחות, נציגים וסוכני אניות. אנו משיקים את השם החדש בשנת ה-70 למדינה, לציון השאיפה שלנו לחזק את הקשר של צים ללקוחותיה בישראל. אנו מאחלים לכל לקוחותינו עבודה מוצלחת ופורייה והמשך שיתוף פעולה ושותפות אמת כמיטב המסורת הארוכה של חברת צים בשירות המשק והכלכלה בישראל״.