תאגיד ONE יחסוך 440 מיליון דולר בעקבות המיזוג

בכירים בתאגיד העריכו כי החיסכון הנובע ממיזוג הפעילות עתיד להגיע לסכום של כ-1 מיליארד דולר על פני תקופה של 3 שנים. התאגיד יחל פעילותו ב-1 באפריל כשלרשותו צי אניות בנפח של 1.44 מיליון TEU


12:55 ,27.12.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

המיזוג של תאגיד הספנות היפני ONE אשר מורכב מפעילות של חברות K Line, MOL ו-NYK עתיד לחסוך הוצאות בשווי של 440 מיליון דולר בשנה הראשונה לפעילות. נזכיר כי פעילות המכולות של שלוש חברות הספנות היפניות עתידה להתמזג החל מאפריל 2018 ולפעול תחת המותג ONE (Ocean Network Express). על פי אתר התאגיד הזמנות לפעילות רשת ONE יחלו להתקבל במהלך פברואר 2018. 

 

נציין כי את תאגיד ONE בישראל תייצג חברת Crown Shipping, סוכנות משותפת בחלקים שוים של מנו ספנות ולוסי בורכרד ספנות.

 

בראיון משותף שנערך עם ראשי חברת NYK העריכו בכירי החברה כי החיסכון הנובע ממיזוג הפעילות עתיד להגיע לסכום של כ-1 מיליארד דולר על פני תקופה של 3 שנים.

 

נזכיר כי הסיבה המקורית למיזוג בין שלוש חברות הספנות הגדולות ביפן היתה הרצון לחבר את המשאבים המשותפים שלהן ולחסוך בהוצאות וזאת בתקופה שבה נערכות עסקאות רבות של רכישות ומיזוגים. כאשר החברה תתחיל את פעילותה באפריל הקרוב יהיה ליישות הממוזגת צי עם נפח של 1.44 מיליון TEU – מה שיהפוך אותה לחברת הספנות השישית בגודלה בעולם.

 

ג׳רמי ניקסון, מנכ״ל תאגיד ONE, ציין בראיון שבוצע עם בחירתו למנכ״ל התאגיד כי ״אנחנו לא שואפים להיות חברת הספנות הגדולה ביותר בעולם, אלא רק גדולה מספיק על מנת לשרוד וקטנה מספיק על מנת שיהיה לנו אכפת מהלקוחות שלנו. בנוסף, אנחנו רוצים להציע ללקוחות שלנו שירות אמין ברמה גבוהה ומוצרים חדשניים. אנחנו רוצים להיות אמינים לא רק באספקת השירות שאנחנו מבטיחים ללקוח אלא גם יציבים מבחינה כלכלית, כי תאגיד ONE זכה לקבל מחברות האם שלו גב כלכלי מאוזן ומהימן״.