Egypt Air נלחמת בירידה בתפוסת המושבים

מספר הנוסעים בשדות התעופה של מצרים עמד עד חודש נובמבר השנה על 29.5 מיליון איש, לעומת 40.2 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של 12%


00:00 ,22.12.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הלאומית של מצרים Egypt Air ממשיכה במאמציה לצמצם את ההפסדים אשר נגרמו לה עקב האירועים אשר פקדו את מצרים בשנה האחרונה.

השר המצרי לתעופה אזרחית חוסיין מסעוד, אשר שימש קודם לכך כנשיא חברת האחזקות המנהלת את חברת התעופה המצרית מסר כי במסגרת הצעדים מציעה החברה להחכרה מספר מטוסים מצי המטוסים שלה, מצמצמת טיסות בקווים בלתי רווחיים ומפסיקה לטוס בקווים אחרים.

לדבריו, ממוצע תפוסת המושבים במטוסי החברה ירד במהלך השנה האחרונה מ 74% ל 58% בלבד.

מספר הנוסעים בשדות התעופה של מצרים עמד עד חודש נובמבר השנה על 29.5 מיליון איש, לעומת 40.2 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של 12%.

עוד קיבל השר המצרי החלטה לעצור ביצוע פרויקטים חדשים ולהמשיך בפרויקטים אשר כבר החלו דוגמת הרכבת הקלה בשטח שדה התעופה של קהיר, הקמת החניון בקומות בשדה התעופה של קהיר והרחבת טרמינל 2 בשדה.

נזכיר כי בעקבות מינוי ממשלה חדשה במצרים, הודיע השר המצרי לתעופה אזרחית ד''ר חוסיין מסעוד על מינויו של חוסאם כמאל לנשיא מועצת המנהלים של חברת האחזקות המנהלת את חברת התעופה הלאומית של מצרים Egypt Air, תפקיד אותו מילא השר המצרי לפני מינויו.

חוסאם כמאל עובד בחברת התעופה המצרית מזה 29 שנה. הוא החל עבודתו כטייס ומילא את תפקיד מנהל ההדרכה, סגן נשיא מועצת המנהלים משנת 2009 ומחזיק ברזומה של 13,000 שעות טיסה.