Emirates: לא נמתין לנוסעים מאחרים

החברה תחל בביצוע נוהל חדש לפיו יינעל שער היציאה למטוס 15 דקות לפני ההמראה. "ההליך החדש יאפשר המראת המטוסים במועד"


00:00 ,16.06.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה תחל בביצוע נוהל חדש לפיו יינעל שער היציאה למטוס 15 דקות לפני ההמראה. "ההליך החדש יאפשר המראת המטוסים במועד"
 
חברת התעופה Emirates הפועלת מנסיכות דובאי, הכריזה מלחמה על תופעת המאחרים לטיסות. החברה פרסמה הודעה לנוסעיה לפיה עליהם להגיע לשער העלייה למטוס בטיסות החברה משדה התעופה הבינלאומי של דובאי, עד 15 דקות לפני ההמראה המיועדת וזאת על מנת לשמור על מועדי ההמראה של טיסותיה.
 
החברה הודיעה כי החל מ-22 ביוני תוציא לפועל נוהל חדש לפיו יינעל שער היציאה למטוס 15 דקות לפני ההמראה וזאת על מנת למנוע תופעות של המתנת נוסעים במטוס לפרקי זמן ארוכים, דבר הפוגע במועדי ההמראה מדובאי וגורם לקושי לנוסעים בהגעה לטיסות המשך ביעדי ההגעה.
 
סגן נשיא החברה לשירותי שדה התעופה, מחמד מטר, מסר לעיתון "אלח'ליג'" היוצא לאור באיחוד הנסיכויות הערביות: "החלטנו ליישם את ההחלטה לנעול את שערי העלייה למטוס 15 דקות לפני ההמראה מתוך כבוד לנוסעים אשר הגיעו בזמן. ההליך החדש יאפשר המראת המטוסים במועד ואילו 15 הדקות ינוצלו להורדת כבודת הנוסעים המאחרים למטוס".
 
החברה ממליצה לנוסעיה להגיע לשער העלייה למטוס עד 35 דקות לפני ההמראה המיועדת והטילה על דיילי הקרקע אחריות להביא את התקנה החדשה לידיעת הנוסעים בעל פה וכן להריץ הודעה כתובה בלוחות המודעות האלקטרוניים ובמסכים בשטח בית הנתיבות בין היתר, באולמות ההמתנה, המסעדות, בתי הקפה, האזורים המיועדים לעישון.
 
הודעת החברה נמסרה במסגרת היערכות שדה התעופה של דובאי לעונת הקיץ בה צפוי מספר הנוסעים בשדה להגיע לשיא של 11 מיליון איש.