אבו דאבי: בדיקת קורונה בשדה התעופה תוך 90 דקות

רשות שדות התעופה באבו דאבי השיקה בדיקות PCR חינמיות מהירות לכל הנוסעים המגיעים, כאשר התוצאות נמסרות תוך 90 דקות. הנוסעים יכולים לצאת משדה התעופה לאחר שיסיימו את תהליכי הבדיקה בהנחה שהם שליליים והגיעו ממדינה ״ירוקה״


13:05 ,14.03.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

שדה התעופה באבו דאבי, בשותפות עם החברות Pure Health ו-Tamouh Healthcare, השיק בדיקות PCR חינמיות מהירות לכל הנוסעים המגיעים, והתוצאות נמסרות תוך 90 דקות. הנוסעים יכולים לצאת משדה התעופה לאחר שיסיימו את תהליכי הבדיקה.

 

נוסעים המקבלים בדיקת PCR שלילית ומגיעים מרשימת המדינות הירוקות, ע״פ רשימות  ממשלת אבו דאבי, לא יצטרכו לבודד את עצמם. המגיעים ממדינות שאינן ברשימה הירוקה, יצטרכו לבודד את עצמם לתקופה של עשרה ימים.

 

תהליך הבדיקה החדש Real-Time Polymerase Chain Reaction (RT-PCR) ניתן בחינם לכל הנוסעים המגיעים ולמעבדה יכולת לבדוק יותר מ-20,000 נוסעים וצוותי אוויר ביום. המתקן בשטח 4,000 מ״ר בשדה התעופה פועל מסביב לשעון ומאייש עד 190 עובדים.

 

שריף האשים אל האשמי, מנכ״ל שדות התעופה באבו דאבי, אמר: ״נמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי יכול כעת להציע למטיילים שירותי בדיקות מהירות חדישים המסופקים על ידי מעבדה ייעודית. בדיקת ה-RT-PCR היא הישג אבן דרך במאמצינו המתמשכים להקל על חידוש בטוח של טיסות בינלאומיות ולתמוך בהתאוששות ענף התעופה״.

 

כמו כן, שדה התעופה של אבו דאבי משתמש בטכנולוגיות חדשניות, הכוללות: מעליות ללא מגע, שערים אוטומטיים, מצלמות סריקה תרמית וכן מצלמות זיהוי פנים, המתריעות בפני הצוות אם הנוסעים או המבקרים בשדה התעופה מראים סימפטומים של קורונה או שאינם חובשים מסכות.