למערכת PORT2PORT נודע כי נציג החברה בקהיר זומן לשיחות עם ראשי החברה בת"א במהלכן התבקש להפחית את גובה דמי ההפעלה השנתיים על מנת שהחברה תוכל להמשיך ולפעול בין ת"א וקהיר
חברת אל על ממשיכה בניסיונותיה להפחית את עלויות הפעלת קו הטיסות בין שדה התעופה בן גוריון לשדה התעופה הבינלאומי של קהיר בירת מצרים. למערכת PORT2PORT נודע כי לאחרונה זומן לישראל נציג החברה בקהיר, מר סלאח נבהאן, ובמהלך פגישותיו עם קברניטי אל על בתל אביב, נדרש להפחית את דמי ההפעלה השנתיים אותם הוא גובה מהחברה הישראלית.
בשיחות נמסר לנציג המצרי כי במידה ולא יסכים להפחתה ניכרת בסכום אותו הוא גובה, תיאלץ החברה לסגור את הקו. נודע כי בפגישה הועלתה הצעה לפיה יקוצצו עלויות ההפעלה השנתיות של תחנת קהיר בשיעור חד, דבר אשר יאפשר המשך הפעלת הקו. טרם התקבלה תשובה סופית מהמפעיל המצרי להצעה זו.
נזכיר כי חברת אל על מקיימת שתי טיסות שבועיות בקו בן גוריון - קהיר, אולם טיסותיה בקו אינן זוכות לפופולריות עקב העובדה שהן מתקיימות ברובן בשעות מאוחרות של הלילה ולפנות בוקר, דבר המקטין את תפוסת המושבים.
חברת אל על מקיימת את הטיסות לקהיר בתוקף הסכם התעופה האזרחי בין שתי המדינות אשר נחתם כנספח להסכם השלום בין ישראל ומצרים בשנת 1979. במשך השנים האחרונות דרשה אל על מממשלת ישראל להגדיל את השתתפותה בהוצאות הביטחון הכבדות של טיסותיה לקהיר.
מחברת אל על סירבו להגיב לידיעה.
אל על שוקלת לסגור את קו הטיסות לקהיר
למערכת PORT2PORT נודע כי נציג החברה בקהיר זומן לשיחות עם ראשי החברה בת"א במהלכן התבקש להפחית את גובה דמי ההפעלה השנתיים על מנת שהחברה תוכל להמשיך ולפעול בין ת"א וקהיר
00:00 ,12.08.2010
עשוי לעניין אותך
מכס מצרים פרסם דיסק מידע על תעריפי המכס
יולי ברש"ת: גידול של 17.4% בתנועת המטענים בנתב"ג
למרות הפשרה המסתמנת: תקרית בין חנ"י לרנ"ק על רקע סכסוך קרקעות
UPS ישראל: הושלמה הקמת החטיבה החדשה UPS-SCS
תעלת סואץ: גידול של 6% בהכנסות יולי
מצרים: דרישה לפיצוי בעקבות הצפיפות בנמל עין אלסוח'נה