בחריין השיקה מרכז לוגיסטי חדש

המרכז צפוי לקצץ 40% בעלויות ולצמצם את זמן הטיפול במכולות עבור סחורות העוברות בין נמל התעופה הבינלאומי של בחריין לנמל הים ח׳ליפה בן סלמאן. יאפשר ללקוחות לקבל את המשלוח שלהם בחצי מהזמן בהשוואה למצב כיום


11:22 ,30.09.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

בחריין השיקה ביום רביעי מה שהיא מגדירה כמרכז הלוגיסטיקה ״ים - אוויר״ המהיר ביותר באזור, וזאת כחלק ממאמציה לגוון את כלכלת המדינה. המרכז צפוי לקצץ 40% בעלויות ולצמצם את זמן הטיפול במכולות, דבר שיאפשר ללקוחות לקבל את המשלוח שלהם בחצי מהזמן בהשוואה למצב כיום.

 

המרכז ייעל את הליכי הסליקה, ישפר את הלוגיסטיקה ויעשה דיגיטציה לפעולות הדרושות לטיפול במכולות כך שמשך השחרור יהיה פחות משעתיים עבור סחורות העוברות בין נמל התעופה הבינלאומי של בחריין לנמל הים ח׳ליפה בן סלמאן, והפוך – מהנמל הימי לשדה התעופה.

 

השקת המרכז העולמי היא ״הזדמנות אמיתית לא רק לחברות לוגיסטיקה גלובליות אלא גם ליצואנים ברחבי העולם״, אמר כמאל בן אחמד, שר התחבורה של בחריין. ״שירות זה יכול להוביל לחיסכון של 40% בעלויות בהשוואה להובלה אווירית בלבד ולזמני הובלה מהירים יותר ב-50% בהשוואה להובלה ימית טהורה״.

 

הפחתת העלות והזמן על ידי המרכז החדש בתחום הובלת המכולות יהפכו אותו ל״אלטרנטיבה לא תסולא בפז עבור יצרנים ומשלחים, במיוחד נוכח משבר הספנות המתמשך״, הוסיף השר.