הסכם קוד משותף בין Alitalia ו-Etihad Airways

ההסכם ייכנס לתוקף לקראת עונת הקיץ בחודש אפריל 2010. שתי החברות יציעו איחוד של תוכניות הנוסע המתמיד של לקוחותיהן


00:00 ,23.12.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

ההסכם ייכנס לתוקף לקראת עונת הקיץ בחודש אפריל 2010. שתי החברות יציעו איחוד של תוכניות הנוסע המתמיד של לקוחותיהן
 
חברות התעופה הלאומיות של איחוד הנסיכויות הערביות ואיטליה חתמו על מזכר הבנה לשיתוף פעולה ביניהן. ההסכם מעגן את נכונות החברות Etihad Airways המוביל הלאומי של אבו דאבי וחברת התעופה האיטלקית Alitalia לחתום על הסכם קוד משותף אשר ייכנס לתוקף לקראת עונת הקיץ בחודש אפריל 2010.
 
על פי ההסכם תוסיף חברת התעופה Etihad Airways שני יעדים חדשים באיטליה הם רומא ונאפולי ואילו לקוחות חברת התעופה האיטלקית Alitalia יוכלו ליהנות מטיסות ישירות מאיטליה לשדה התעופה של אבו דאבי.
 
על פי ההסכם, הקוד של חברת התעופה מאיחוד הנסיכויות הערביות EY יתווסף לטיסות פנימיות אותן מקיימת החברה האיטלקית ממילאנו לרומא ונאפולי וכן לטיסות מאיטליה ליעדים נבחרים באירופה ביניהם פרנקפורט, ג'נבה ומינכן. במקביל יתווסף הקוד של החברה האיטלקית AZ לטיסות חברת Etihad Airways ממילאנו לאבו דאבי ומשם ליעדים נוספים במפרץ בכלל זה בחריין, מסקט בירת עומן וכן ליעדים ברחבי העולם ביניהם קייפטאון, יוהנסבורג, בנקוק, סידני ומלבורן.
 
נזכיר כי חברת התעופה של איחוד הנסיכויות הערביות מקיימת כיום חמש טיסות שבועיות לשדה התעופה Malpensa במילאנו. עוד נמסר כי שתי החברות יציעו איחוד של תוכניות הנוסע המתמיד של לקוחותיהן.
 
חברת התעופה Etihad Airways, המוביל הלאומי של איחוד הנסיכויות הערביות, מקיימת טיסות ל-55 יעדים ברחבי העולם, ואילו חברת התעופה Alitalia - Compagnia aerea Italiana מבצעת 5,000 טיסות בשבוע ל-73  יעדים מתוכם 25 יעדים בתוך איטליה.