העיר עקבה תארח כינוס בינלאומי בנושא מערכת ASYCUDA

המערכת מתבססת על רשת האינטרנט ומאפשרת להקליד פרטי מכס ישירות דרך אתר המכס הירדני ולעקוב אחר מצבם של משלוחים. הוועידה תתקיים בחודש נובמבר הקרוב בהשתתפות נציגים מ-90 מדינות ברחבי העולם


00:00 ,24.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

המערכת מתבססת על רשת האינטרנט ומאפשרת להקליד פרטי מכס ישירות דרך אתר המכס הירדני ולעקוב אחר מצבם של משלוחים. הוועידה תתקיים בחודש נובמבר הקרוב בהשתתפות נציגים מ-90 מדינות ברחבי העולם 

נציב המכס ברשות האזור הכלכלי המיוחד של עקבה, ד"ר טה אלזבון, הודיע שהעיר עקבה תארח בחודש נובמבר 2007 ועידה בינלאומית על מערכת Asycuda בהשתתפות נציגים מ-90 מדינות מרחבי העולם.
 
במסיבת עיתונאים שערך על מנת להודיע על יישום המערכת בשלטונות המכס של נמל עקבה הבהיר הבכיר הירדני כי העיר עקבה תשמש בעתיד כמרכז הדרכה אזורי למדינות השכנות בתחום המערכת החדשה.

מערכת Asycuda מתבססת על רשת האינטרנט ומאפשרת להקליד פרטי מכס ישירות דרך אתר המכס הירדני ולעקוב אחר מצבם של משלוחים. אלזבון ציין כי השקת המערכת ויישומה תתרום ליצירת סביבת השקעות מושכת ותחרותית ברמה העולמית.

מערכת Asycuda הושקה במכס של עקבה בזמן שיא של שמונה חודשים בסיוע צמוד של ארגון האומות המאוחדות לסחר ופיתוח (UNCTA) ובתמיכת האיחוד האירופי והסוכנות האמריקאית לפיתוח ושיתוף פעולה בינלאומי.