יום החדשנות בלונדון הפגיש יזמים ישראלים ובריטיים בתחום הניו-מדיה

ב-2011 עלה הסחר הבילטראלי בין ישראל ובריטניה ב-37%. באירוע 500 משתתפים מישראל, בריטניה ומדינות נוספות באירופה


00:00 ,26.06.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

שר התמ"ת שלום שמחון, המבקר בלונדון בראש משלחת של 28 חברות ישראליות פתח הבוקר (ג') את יום החדשנות Innovate Israel.

יום החדשנות הוא האירוע המוביל בבריטניה ליצירת קשרים עסקיים בין חברות ישראליות ויזמים מתחום הניו-מדיה (אינטרנט, סלולר ומדיה דיגיטלית) לבין מקביליהם באירופה.

את האירוע הנחו יזמי האינטרנט מארק ווֹרת' ויוסי ורדי, ולוקחים בו חלק למעלה מ-500 משתתפים מבריטניה, ישראל ומדינות נוספות באירופה.

ביום החדשנות משתתפים בכירים מחברות מובילות מתחום המדיה, הפרסום, התקשורת וכן חברות השקעה בריטיות. יתקיימו בו שורה של אירועים, סמינרים, פאנלים ודיונים מקצועיים במיקוד על נושאי העתיד הטכנולוגי של עולמות התקשורת והסלולר, הפרסום הדיגיטלי והטלוויזיה של העתיד.

את האירוע יזמה לשכת המסחר בריטניה-ישראל בשיתוף מכון הייצוא, הנספחות המסחרית בשגרירות ישראל בבריטניה, התאחדות התעשיינים, שגרירות בריטניה בישראל ואיגוד ההייטק.

שמחון: "ממשלת בריטניה קיבלה בחודש פברואר אשתקד החלטה משמעותית, הקוראת להרחבת שיתוף הפעולה עם ישראל בנושאי טכנולוגיה וחדשנות. אנחנו שואפים לבנות תשתית שתאפשר ליזמים ומפתחים משתי המדינות להיפגש, לחלוק ידע ולפתח דור שני ושלישי של מוצרים חדשניים".

הסחר הבילטראלי בין המדינות רשם ב-2011 גידול בשיעור של 37%, מ-4.2 מיליארד לירות שטרלינג עד כדי 3.3 מיליארד לירות שטרלינג. הדבר הפך את בריטניה לשוק הייצוא השני בחשיבותו של ישראל אחרי ארצות הברית.