הסרטון המסכם של כנס PORT2PORT 2019 עלה לאוויר

בכנס השתתפו כ-2,800 מבקרים שנהנו מתערוכה ברמה גבוהה, ביתנים מושקעים של החברות הגדולות והבולטות בשוק הספנות, התובלה והלוגיסטיקה ומינגלינג שמושך את כל התעשייה למקום אחד


13:29 ,15.07.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

כנס PORT2PORT 2019 משך אליו אלפי משתתפים ביוני האחרון, והכל מתועד ומצולם בסרטון המסכם שהכנו לכם ועלה היום לאוויר.

 

נזכיר כי בכנס PORT2PORT 2019 השתתפו כ-2,800 מבקרים שנהנו מתערוכה מופקת  לעילא, עם ביתנים מושקעים בהן הציגו החברות הגדולות והבולטות בשוק הספנות, התובלה והלוגיסטיקה. ביתני החברות, בהן נפגשו ספקים ולקוחות מכלל המגזרים, נהנו מכיבוד כיד המלך, שתייה ובעיקר, מינגלינג באווירה נעימה ופורה.

 

מצ״ב הסרטון המסכם של כנס PORT2PORT 2019:

 

 

 

בקומה העליונה של ״אקספו ת״א״ התקיימו במקביל המליאה הראשית בהנחיית העיתונאי גיא זהר, וכללה מצגות מרתקות של מנכ״ל צים, אלי גליקמן, סמנכ״ל טכנולוגיות וחדשנות של UPS בישראל, שי גוטמן, סמנכ״ל שיווק של חברת Freightos, איתן בוכמן, ושי שליטא, מנהל סקטור מימון סחר בינלאומי במזרחי טפחות.

 

לקראת סיום המליאה נערך לראשונה בכנס אירוע PORT2PORT STARTUP CHALLENGE בשת״פ עם חברת Duco וחברת DSV במסגרתו הציגו חמש חברות סטארט-אפ בולטות שהגיעו לשלב הסופי לאחר סינונים מוקדמים, וחברת WAVE זכתה למירב הנקודות של צוות השופטים.  

 

בהמשך, התקיימו שני מושבים מקצועיים: המושב ״לוגיסטיקה בעידן האי-קומרס״ בחסות DHL אקספרס ובהנחיית ינתן איבגי, סמנכ״ל השיווק והמכירות של DHL  אקספרס, והמושב ״אוטומציה בשרשרת האספקה״ בחסות פריץ ובהנחיית חן גולדנר, סמנכ״ל תפעול ולוגיסטיקה בפריץ.