חטיבת שרשרת האספקה של DHL הודיעה על חידוש השותפות שלה עם יצרנית הרכבים פורד לתקופה של שלוש שנים.
DHL תנהל את תוכנית תצוגת צי הרכבים של פורד, המיועדת לאפשר ללקוחות קיימים וחדשים לחוות את הנהיגה ברכב, על ידי חטיבת הרכב והתמיכה השיווקית, כולל הזמנה של לקוחות, מסירה ואיסוף וניהול צי הרכב.
DHL מסרה שהיא תמשיך להתמקד בחוויית הלקוח דרך שימוש הולך וגובר של טכנולוגיה, שתעזור בהפניית לקוחות למבחני נהיגה של רכבים חדשים, וכן בעזרת אפליקציה סלולרית, שתאפשר ללקוחות לדעת בדיוק היכן נמצא הרכב החדש במסגרת שרשרת הייצור ומתי הוא אמור להימסר לידם.