DHL תשנע את מרוץ הפורמולה החשמלי הראשון מסוגו ברחבי העולם

תחרות הפורמולה FIA Formula Eתחל בספטמבר 2014 ובה יתחרו רק רכבים המופעלים בלעדית באמצעות אנרגיה חשמלית. DHL נבחרה לשמש כספק הלוגיסטי


00:00 ,11.09.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

DHL חתמה על הסכם גלובלי רב שנתי ותשמש כשותפה מייסדת וכספק לוגיסטי של מרוץ פורמולה FIA Formula E– מרוץ הפורמולה העולמי הראשון מסוגו לרכבים המופעלים בלעדית באמצעות אנרגיה חשמלית. המרוץ ייחל בספטמבר 2014.

ההודעה של DHL נמסרה אמש (יום ג') במהלך טקס חגיגי בו נחשף לראשונה אחד מרכבי המרוץ החשמלי מסוג Renault SRT_01E, כחלק מתערוכת הרכב הבינלאומית שנערכת בפרנקפורט.

"אליפות ה- FIA Formula Eהיא הרבה יותר מסתם עוד תחרות מוטורית", אמר קן אלן מנכ"ל DHL Express. "זוהי למעשה פלטפורמה גלובלית לקידום נושא התחבורה העתידית שהוא מהאתגרים החשובים בעולם. כחלוצה בפיתוח פתרונות לוגיסטיים ידידותיים לסביבה, DHL מחויבת לאותו העתיד כמו FIA Formula E. התכנית הגלובלית של DHL לשמירה על איכות הסביבה - תכנית ה- GoGreen - כבר משלבת בתוכה פתרונות שינוע ירוקים המבוססים על הנעה חשמלית. אנו גאים להיות חלק מהמסע הזה".

כאמור, במסגרת שיתוף הפעולה תספק DHL מגוון רחב של שירותים לוגיסטיים, המשלבים את הטכנולוגיה יעילה וירוקה מהמתקדמות ביותר כיום. השירות יכלול שינוע של 40 רכבים, חלקי החילוף וסוללות ליתיום לעשרה יעדים בהם יתקיים המרוץ, תוך הקפדה על עמידה בלוח זמנים קצר במיוחד.

"אנו שמחים כי מצאנו שותף מנוסה ואמין שיתן מענה לצרכים הלוגיסטיים שלנו", אמר אלחנדרו אגג, העומד בראש קבוצת היזמים המקדמת את תחרות ה- FIA Formula E. "שיתוף הפעולה ארוך הטווח של DHL בכל הקשור לספורט מוטורי באליפויות אחרות יוכיח עצמו כפורה עבור שני הצדדים ומהווה ערך מוסף יוצא דופן. ל- DHL ידע וניסיון מקיף בכל הקשור בלוגיסטיקה פנים ארצית תוך שימוש באנרגיה חשמלית, מה הופך שותפות זו למושלמת".

נציין כי DHL שמה למה למטרה להפחית את רמת זיהום האוויר בכ- 30% בכל כלי הרכב שלרשותה, או של ספקי שירות חיצוניים, עד לשנת 2020.