K+N מתרחבת בתחום שרותי הובלה משולבים ברכבת

ענקית הלוגיסטיקה K+N חתמה על הצהרת כוונות עם חברת VTG להקמת מיזם משותף שיאפשר להרחיב את סל הפתרונות הלוגיסטיים המוצעים למגזרי התעשייה, החקלאות והמפעלים הפטרו-כימיים באירופה ועד רוסיה וטורקיה באמצעות התשתית המסילתית


00:00 ,30.04.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת VTG, אחת החברות המובילות בעולם בתחום הלוגיסטיקה והשינוע באמצעות תשתית הרכבות באירופה, וענקית הלוגיסטיקה K+N בוחנות את האפשרות למזג חלק מפעילות הלוגיסטיקה שלהן באמצעות תשתית הרכבות. שתי החברות חתמו על הצהרת כוונות ממש לפני ימים ספורים.

בהודעה משותפת ציינו הצדדים שהמיזוג האפשרי משקף את שיתוף הפעולה ארוך הטווח של שתי החברות, דרך חברת Transpetrol שנמצאת בבעלותן המשותפת ופעילה למעלה מ- 20 שנה.

המיזם החדש צפוי להרחיב את הנוכחות והיכולות הלוגיסטיות של שתי החברות בתחום השינוע ברכבות מטען והוא מתיישב בקנה אחד עם אסטרטגיית הגידול של VTG מחד ומאידך תאפשר לחברת K+N להציע ללקוחותיה שירות משודרג בפריסה רחבה יותר. המטרה של שתי החברות, כפי שהוצהר על ידן, הוא לחזק את האחיזה בפעילות השינוע והלוגיסטיקה באמצעות התשתית המסילתית באירופה.

בנוסף, העסקה תאפשר להרחיב את סל הפתרונות הלוגיסטיים המוצעים למגזרי התעשייה, החקלאות והמפעלים הפטרו-כימיים. מבחינה גיאוגרפית, השת"פ יציע כיסוי רחב לכל אורכה ורוחבה של אירופה כולל רוסיה וטורקיה.

כאמור, בימים אלה ההסכם קורם עור וגידים, לאחר שהצדדים כבר חתמו על מסמך כוונות הכפוף לאישור ההגבלים העסקיים. בכוונת הצדדים לחתום על ההסכם במהלך המחצית השניה של 2013.

נציין כי חברת VTG הינה אחת החברות המובילות בתחום החכרת ציוד ובמתן שרותים לוגיסטיים ברכבת ולרשותה עומד מלאי הציוד הגדול באירופה.