אוריין קלטה רכבי הפצה חשמליים של מרצדס

חברת אוריין התחדשה בדגמי ה-eVito החשמליים של מרצדס עם טכנולוגיית ההנעה החשמלית המתקדמת בעולם ועם טווח נסיעה של עד 350 ק״מ. אוריין הינה חברת השילוח הראשונה בישראל שמביאה את בשורת החשמליות לצי רכביה


11:57 ,14.06.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חטיבת ההפצה וההובלה של חברת הלוגיסטיקה אוריין התחדשה בשלושה רכבים חשמליים חדשים  מבית כלמוביל מרצדס. דגמי ה-eVito החדשים מצוידים בטכנולוגיית ההנעה החשמלית המתקדמת בעולם ומציעים אלטרנטיבה ייחודית בשוק רכבי ההפצה, המשלבת את היתרונות המסורתיים והמוכרים של דגמי ההפצה האיכותיים של מרצדס, לצד פליטת מזהמים אפסית, עלויות תפעול שוטף נמוכות במיוחד וטווח נסיעה גבוה העומד על בין 340 ל-350 ק״מ.

 

ה-eVito ממשיך את מסורת סדרת ה-Vito של מרצדס כרכב רב תכליתי, שימושי ויעיל למגוון משימות. הגרסה המיועדת להובלת מטען מוצעת באורך של 5,140 מ״מ ובגרסה ארוכה המגיעה ל-5,370 מ״מ. ה-eVito panel מאפשר טעינה מהירה באמצעות זרם ישר (DC). הודות להספק טעינה 80 קילוואט, ניתן להטעין את ה-eVito מ-10% עד 80% בתחנת טעינה מהירה DC​​ תוך כ-35 דקות.

 

חברת אוריין הינה חברת השילוח הראשונה בישראל שמביאה את בשורת החשמליות לצי רכביה. רכישת הרכבים החשמליים היא חלק מתוכנית קיימות ארגונית באוריין, המגדירה יעדי קיימות מדידים אותם היא מיישמים ומעדכנת מדי שנה.

 

מנכ״ל קבוצת ההיסעים וההובלה בכלמוביל, אמיל קרעין, הגיע עם צוות ההדרכה שלו לקריית אוריין על מנת לקיים הדרכה מסודרת ומקיפה עבור דגמי ה-eVito ביחד עם מנהל התחבורה באוריין, יריב כוכבי.

 

יריב כוכבי, מנהל התחבורה באוריין מסר: ״אנו באוריין לקחנו את נושא הרכב החשמלי כמטרה וללא חשש, כדברי המנכ״ל שלנו ׳קופצים למים ושוחים עם הזרם׳. נערכנו מראש עם עמדות טעינה בפריסה ארצית במרלו״גים שלנו, ציידנו את הנהגים בצ׳יפ טעינה לתחנות טעינה ציבוריות ודאגנו להדרכת הנהגים בה הוסבר להם על הרכב הספציפי עליו הם ינהגו ועל ההבדל בין הרכבים שבהם הם נהגו עד היום״.

 

מאוריין נמסר כי ״מגמת הקיימות מבטאת הבנה רווחת שאנו רוצים להשאיר אחרינו עולם טוב, לפחות כמו זה שקיבלנו. ועל כן הקיימות שזורה בשיקולים השונים אותם החברה לוקחת, בשגרת העבודה היומיומיות, בפעילויות ייחודיות שהיא מקיימת ועוד״.