בעקבות הסכם בין אג׳ילטי והיילייס: שירותי תפעול פטורים ממס בסרי לנקה

אג׳יליטי, בשיתוף עם חברת היילייס, הקימה שלושה מרכזים לוגיסטיים המצויים בקרבת שדה התעופה ונמלי הים, ומצוידים במערכות האבטחה המתקדמות ביותר. אג׳ילטי: סרי לנקה מהווה שער כלכלי נוח למדינות האזור


13:00 ,11.04.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

ענקית הלוגיסטיקה אג׳יליטי חתמה לאחרונה על הסכם עם חברת היילייס (Hayleys) המאפשר ללקוחותיה שרותי תפעול פטורים ממס באזור הסחר החופשי בסרי לנקה. אג׳יליטי, בשיתוף עם חברת היילייס, הקימה שלושה מרכזים לוגיסטיים המעניקים מגוון שירותים תוך שימוש במודלים גמישים לניהול שרשרת אספקה, ביניהם - שירותי אחסנה, קונסולידציה, התאמת אריזות ותגיות, הפצה ישירה של מוצרים מוגמרים, הפצת חומרי גלם למפעלים אזוריים, ניהול פעילות e-commerceללקוחות B2Bו- C2Bועוד.

 

המרכזים אשר קיבלו את השמות ונוס, מרקורי ומרס, מצויים בקרבת שדה התעופה ונמלי הים, ומצוידים במערכות האבטחה המתקדמות ביותר תוך שימוש באנרגיה ירוקה. ונוס ומרקורי חולשים, כל אחד, על מעל ל-135 אלף מ״ר אחסון פנימי ומעל ל-175 אלף מ״ר  אחסון חיצוני. המרכז הלוגיסטי מרס פרוס על 32 דונם ומאפשר אחסון של כלים כבדים, רכבים, חומרים כימים וחומרי גלם שונים.

 

בחברת אג׳ילטי ביקשו לציין כי באזור הסחר החופשי בסרי לנקה ניתן לסחור בכל הטובין הרשומים תחת המכס המקומי ללא מס, למעט תה וקינמון המהווים את מקור ההכנסה העיקרי של האי, שכן סרי לנקה היא אחת מארבע יצואניות התה הגדולות בעולם ולכן כל שינוי במחיר התה יכול להשפיע על הכלכלה המקומית.

 

מאג׳ילטי נמסר עוד כי ״סרי לנקה מהווה שער כלכלי נוח למדינות האזור באמצעות הפעלת אזור סחר חופשי ממס הזול בכ-30 עד 60 אחוז בהשוואה לאזורי הסחר החופשי בסינגפור ובדובאי. ברחבי המדינה הקטנה שבעה נמלי ים, מתוכם 2 נמלי מים עמוקים המאפשרים עגינה של אניות גדולות במיוחד, ובנמלי התעופה הבינלאומיים נוחתים מדי שבוע כ-400 טיסות מטען. 

 

חברת רות קרגו הינה הנציגה הבלעדית של חברת Agilityבישראל הפועלת בלמעלה מ-500 סניפים ביותר מ-100 מדינות.