ערב עם "בילי אליוט" ללקוחות אוריין

המחזמר, שזוכה בימים אלה לעיבוד ישראלי, הוצג בפני למעלה מ-800 לקוחות של חברת אוריין בהם ספקים נבחרים מחברות התעופה והספנות


13:54 ,05.06.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח והלוגיסטיקה אוריין ערכה בסוף השבוע הצגת טרום בכורה למחזמר "בילי אליוט" שריגש את העולם כסרט ולאחר מכן עובד למחזמר עטור פרסים שהוצג בווסט אנד לונדון, ברודווי, איטליה, הולנד, אוסטרליה ואפילו יפן.

 

המחזמר, שזוכה בימים אלה לעיבוד ישראלי, הוצג בפני למעלה מ-800 לקוחות של חברת אוריין בהם ספקים נבחרים מחברות התעופה והספנות. מאות האורחים גדשו את אולם הסיטי הול החדש והמרהיב של הסינמה סיטי בגלילות, אשר היה מלא עד אפס מקום וזכו לחוויה בלתי רגילה.

 

המחזמר מבוסס על סרט הקולנוע עטור השבחים "בילי אליוט" המתרחש בעיירה בצפון אנגליה, על רקע שביתת הכורים המפורסמת בשנים 1984-85 נגד מדיניותה של אשת הברזל, מרגרט תאצ'ר. העלילה סובבת סביב בילי, נער אמיץ בעיירה שמרנית, המחליט להמיר את כפפות האגרוף בנעלי בלט ונלחם כנגד כל הסיכויים על מנת לממש את חלומו. את המוזיקה למחזמר כתב אלטון ג'ון ובגירסה הישראלית מככבים ארנון הרינג ושון גרנות־זילברשטיין שמגלמים לחילופין את בילי אליוט. לצידם יככבו אבי קושניר בתפקיד אביו של בילי, אושרי כהן בתפקיד אחיו של בילי, דפנה דקל כגברת ווילקינסון המורה לריקוד, ודינה דורון בתפקיד הסבתא.