פריץ נבחרה כקבלן התפעול הלוגיסטי של קבוצת ליידוס - מנרב - אלקטרה

פריץ חברה לקבוצת ליידוס – מנרב – אלקטרה כקבלן התפעול הלוגיסטי במכרז המהר״ס של צה״ל. שי בן גרא, מנכ״ל פריץ: ״צעד נוסף שמבסס את המובילות של פריץ בשוק מתן שירותי הפעלה הלוגיסטיים באתרי לקוח״


10:51 ,17.01.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח והלוגיסטיקה פריץ חברה לקבוצת ליידוס - מנרב - אלקטרה ונבחרה על ידה כקבלן התפעול הלוגיסטי במכרז להקמת מרכז האספקה האחוד של צה״ל (המרה״ס). מדובר בפרויקט שמטרתו איחוד המרכזים הלוגיסטיים של צה״ל לשלושה מחנות מרכזיים בצפון, במרכז ובדרום.

 

שי בן גרא, מנכ״ל פריץ, אמר בהמשך לדברים כי ״זהו צעד נוסף שמבסס את המובילות של פריץ בשוק מתן שירותי הפעלה לוגיסטיים באתרי לקוח. הבחירה של קבוצת ליידוס - מנרב - אלקטרה בפריץ להיות הספק האחראי על תחום הלוגיסטיקה, נעשתה לאחר בדיקה קפדנית ומהווה עבורנו תמרור חיובי בנושא שאנו משקיעים בו משאבים מרובים והוא הפעלה לוגיסטית באתרי הלקוח״.

 

כיום פריץ נותנת שירותים אלו בהיקף רחב של למעלה מ-250 עובדים במגוון חברות מתעשיות ההייטק ותעשיות ביטחוניות. הפעלת לוגיסטיקה בקווי הייצור של הלקוח היא מומחיות שפותחה בפריץ במשך שנים ומאפשרת לאותם לקוחות שלא מעוניינים להוציא את המערך הלוגיסטי שלהם למיקור חוץ (במרלו״ג), להישאר בקדמת התהליכים הלוגיסטיים על ידי הבאת מיקור החוץ אליהם הביתה, קרי, Insourcing.