שנה טובה מנחשול מארין גרופ

הקבוצה, המספקת, בין השאר, שירותי לוגיסטיקה, אחסון ותיקון מכולות, הוקמה רק לאחרונה ומאגדת בתוכה ארבע חברות הנמצאות בבעלות רוני יוסף כהן


00:00 ,13.09.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום שלישי השבוע התקיים במשרדי קבוצת נחשול מארין גרופ בחיפה טקס הרמת כוסית לקראת ראש השנה. בטקס השתתפו כ-50 איש מחברות בתחומי הספנות, הנדל"ן והבנקים, כמו גם עובדי החברה.

קבוצת נחשול מארין גרופ הוקמה רק לאחרונה על ידי הבעלים רוני יוסף כהן, והיא מאגדת בתוכה ארבע חברות, הנמצאות בבעלותו ובבעלות אשתו דבורה יוסף כהן. החברה הראשונה בקבוצה הוקמה על ידי כהן בשנת 1988, אולם החברה הוותיקה בקבוצה היא עגור שירותי אוניות בע"מ, שהוקמה ב-1950 ונרכשה על ידי כהן לפני כשבע שנים.

כהן: "אני מברך את 150 העובדים המדהימים שלי ואת כל בית ישראל בשנה טובה ומאושרת ומקווה שנגיע מהר מאוד ל-1,000 עובדים. אני תקווה שבשנה הבאה נוכל לתרום לקהילה יותר משתרמנו השנה, ותרמנו לא מעט, ואני מקווה שכל אחד בארץ יוכל למלא את הזכות הזו שניתנה לי. אני מאחל שנחשול מארין תהיה בדיוק כמו שמשתמע משמה – גדולה יותר מהאחרים".

יצוין שחברות קבוצת נחשול מארין גרופ מספקות שירותי לוגיסטיקה ושירותים נמליים לאוניות, שירותי פריקה במשקף בחיפה, שירותי אחסון מכולות ותיקון מכולות יבשות, (לקראת סוף השנה תתחיל הקבוצה לספק גם שירותים למכולות קירור), בבעלותה מחסנים לוגיסטיים בכניסה לנמל חיפה, ולפני שבוע היא רכשה את הממגורות של תחנת האורז בחוף שמן בחיפה. כמו כן, מתמחה הקבוצה במתן שירותים לחברות הקידוח.