בסניף הישראלי של DSV מציינים בימים אלו את אחד המהלכים ההיסטוריים בענף – המיזוג הגלובלי בין DSV לבין DB Schenker, שמעמיד את החברה המאוחדת כאחת השחקניות הגדולות, המחוברות והמשפיעות ביותר בשוק הלוגיסטיקה והשילוח העולמי. עסקת המיזוג, שנסגרה בסוף אפריל בסכום עתק של 14.3 מיליארד יורו, סוקרה בהרחבה [בכתבה הקודמת שלנו – לחצו כאן]
ב-DSV ישראל מציינים כי במסגרת המהלך, החברות יפעלו מעתה כחברה אחת – תחת הסלוגן הבינלאומי Winning As One, שמסמל את רוח השותפות, הגודל והשאיפה למצוינות. "Winning" מייצג את ההצלחה הקבוצתית שנובעת מביצועים, אחריות ושיפור מתמיד, ואילו "As One" מדגיש את האיחוד לפעולה כגוף אחד, גלובלי, עם חזון משותף ותיאום מלא בין הצוותים.
בחברה ציינו שהעיצוב הקמפייני החדש משלב בין צבעי המותגים של DSV ושל Schenker, ומביע דינמיות, ביצועים גבוהים ומסע משותף קדימה.
סיגל מנהיים קצוביץ, מנכ"לית DSV ישראל, מסרה: "אני גאה להוביל את DSV ישראל ואת הצוותים המקצועיים שלנו שלאורך השנים מקפידים להיות תמיד קרובים ללקוחות החברה. להיות ראשון זה מחייב ואין לי ספק שלצד הגודל והפריסה העולמית, נמשיך להיות קרובים ללקוחות שלנו, נעניק את השירות המקצועי, החדשני והטוב ביותר והכל בצניעות המתבקשת."
לדברי לימור גיל שני, סמנכ"לית השיווק והמכירות, אין שינוי בשירות או בתפעול: "המיזוג ב- DSV ישראל אינו משפיע על לקוחות החברה ואין שינוי בשירות והתפעול השוטף. כסניף מוביל ברשת העולמית אנחנו נמשיך בעבודה השוטפת עבור לקוחותינו באמצעות צוותים מקצועיים ומנהלי לקוחות אסטרטגיים אשר יוודאו הטמעה מקצועית וחלקה בהטמעת הלקוחות והפעילויות החדשות."