חברת או. פי. אס. איי, קבלנית השירות המאושרת בישראל של UPS, השיקה לאחרונה שירות צ'אט אונליין עם נציג באתר החברה.
השירות נועד לספק מענה מידי וישיר ללקוחות במגוון נושאי השילוח בהם UPS מטפלת, בין אם בנושאי יצוא או במשלוחים פנים ארציים.
סמנכ"ל השיווק של UPS ישראל רונן כהן: "השירות החדש הינו בשאיפה לתת מענה מיידי, תוך יצירת קשר אישי עם הלקוחות. היכולת ליצור עמנו קשר מיידי דרך צ'אט מספקת לנו ערוץ תקשורת נוסף, המאפשר לשמוע ולזהות באופן בלתי אמצעי את רצונותיו ואת צרכיו של הלקוח".