UPS בישראל זכתה בארבע קטגוריות בתחרות IT AWARDS

הקטגוריות בהן זכתה החברה - מינוף טכנולוגיות מתקדמות, שיפור תהליכים עסקיים, ניטור שליטה ובקרה ותשתיות טכנולוגיות - נועדו לשדרג את חווית הלקוח


10:05 ,11.01.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

צוות מערכות המידע של UPS בישראל זכה בארבעה פרויקטים שונים באירוע IT Awards 2015 של "אנשים ומחשבים", שהתקיים בפעם ה-13.

 

התחרות המובילה בתחום מערכות המידע בישראל העניקה את הפרסים ל-UPS  כאות על הצטיינות בקטגוריות: מינוף טכנולוגיות מתקדמות, שיפור תהליכים עסקיים, ניטור שליטה ובקרה ותשתיות טכנולוגיות. כל הפרויקטים מתחברים להמשך יישום של אסטרטגיית SMART, המגדירה מחדש את תפקיד מערכות המידע כמייצרות חוויית לקוח.

 

ההשקעה שלUPS  בישראל בתחומים אלו נועדה לשדרג את חוויית הלקוח ואת איכות העבודה של הארגון, וכוללת, בין השאר, גם פרויקט ייחודי ומורכב להקמת תשתיות ענן לטובת תמיכה במשאב האנושי.

 

מטרות התחרות, שכוללת מאות מתמודדים, הן עידוד המצוינות בתעשיית ה-IT, איתור מצטיינים והנעת עובדים ומנהלים בתעשייה. הדירוג כלל משתתפים ממגזרים שונים, ביניהם גופי ממשלה, פיננסיים, תעשייה, מסחר ושירותים, תקשורת, מידע, הייטק, תחבורה, רשויות מקומיות, חינוך ועוד.

 

מנהל מערכות המידע ב-UPS בישראל שי גוטמן: "מדובר בקפיצת דרך משמעותית בשל היכולת לחבר בין ביצועים, תהליכי תפעול ותהליכים עסקיים, וליישמם לכדי חוויית לקוח מוצלחת ואיכותית. בנוסף לכך, הושקעו משאבים רבים בהון האנושי עם יישום פרויקט ענן מתקדם. כל זאת מביא לתוצאה של מערכות מידע וטכנולוגיות מתקדמות, המייצרות האצה עסקית ושיפור תהליכים עסקיים. UPS בישראל כארגון מומחה ומוביל בתחומו מקפיד על המצוינות בכל תחומי העשייה וכך גם בעולם הטכנולוגי".