UPS הוציאה לקוחות Multi לסיור מקצועי באירופה

לאחר שנתיים של פעילות של מסלול הדגל בישראל, המהווה פריצת דרך בעולם השילוח, דיווחה החברה על מאות לקוחות שהצטרפו


11:30 ,11.04.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

UPS בישראל מציינת שנתיים למסלול ה- Multiעם דיווח על מאות לקוחות שכבר הצטרפו.

 

מסלול ה-MULTI הינו ייחודי בישראל ל-UPS, כחברה היחידה המציעה סל פתרונות מושלם תחת קורת גג אחת: קורייר, פרייט, מחסנים לוגיסטיים, משלוחים פנים ארציים ועוד.

 

המסלול מהווה פריצת דרך בעולם השילוח בזכות היתרונות הבאים: המסלול היחיד בישראל המציע ספק אחד ונציג מומחה אחד עבור כלל הפעילויות השונות; נציג המולטי פועל כ-Focal point  גם בנושאים הנוגעים לתיפעול, כספים, תמחור ועוד; פתרון לכל חוליה בשרשרת האספקה - שילוח אווירי, ימי, משלוחי בלדרות בינלאומיים ופנים-ארציים, שירותי אחסון ו-TPL, משלוחים בקירור, פרויקטים מיוחדים ועוד; ניתוב יעיל של המשלוחים במסלולי השילוח השונים מאפשר ללקוח ליהנות מיעילות ומחיסכון; פעילות בסגמנטים שונים מאפשרת ללקוח ליהנות מחיסכון באמצעות הנחות ומחירים מיוחדים; יתרונות הרשת הגדולה בעולם עם פריסה גלובלית ונגישות לנתונים.

 

השנה, לאור ציון שנתיים למסלול, UPS בישראל בחרה להוציא קבוצת לקוחות Multi לסיורים מקצועיים בגרמניה ובהולנד.

 

הקבוצה ביקרה במרכז המיון של UPS בקלן, גרמניה, שעלותו נאמדת בכ-135 מיליון דולר ושיטחו כ-75 אלף מ"ר, נחשב לאחד הגדולים והחדשניים בעולם ומאפשר טיפול ומיון של מעל ל-30 חבילות בשנייה (מעל 100 אלף חבילות בשעה).

 

הקבוצה סיירה גם במרכז הלוגיסטי של החברה בוונלו, הולנד, ששטחו כ-85 אלף מ"ר. המרכז הלוגיסטי הורחב ב-2015 במטרה לתת מענה ללקוחות בתחומי ההייטק ומוצרי הצריכה.

 

את הנסיעה ליוו רונן כהן, סמנכ"ל השיווק של UPS בישראל, ותמר רוסלר, מנהלת מסלול המולטי. הסיורים כללו תכנים מקצועיים, הדרכות ומפגשים עם בכירים ב-UPS, וכן פעילויות חווייתיות.

 

כהן: "תוכנית UPS Multi הינה אחת מתוכניות הדגל שלנו, המתאפשרת הודות לסל הפתרונות המושלם והייחודי של UPS. אין ספק כי עולם השילוח עובר תהליכי שינוי מהירים ומשמעותיים והצלחת מסלול המולטי מבטאת את ההשקעה המתמדת במתן פתרונות יצירתיים ומענה הולם לצרכי הלקוח המשתנים תדיר".