או סי ליינס עולה קומה

בד בבד עם הגדלת נפח הפעילות חנכה חברת השילוח הבינלאומי ועמילות המכס משרדים חדשים


00:00 ,28.01.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח הבינלאומי ועמילות המכס או סי ליינס חנכה משרדים חדשים.

החברה מתמחה בשילוח ימי ומהווה כיום שחקן מרכזי בהובלה הימית מסין לישראל.

ההתרחבות והצמיחה המהירה בכל תחומי פעילות שחוותה ההחברה, הם שהביאו את הצורך גם בהתרחבות פיזית. אמרה מנכ"לית או סי לירון שגב: "המעבר למשרדים החדשים אינו רק מהלך לוגיסטי; מדובר בשינוי גישה כולל, כשכל מחלקה קיבלה מתחם משלה. זה מבטא את הצמיחה המקצועית שאנו חווים בתקופה הנוכחית. אנחנו עולים קומה ברמת הפעילות המקצועיות, בנפח העבודה וגם משתדרגים כל הזמן בהתאם לצרכי קהל לקוחותינו".

לדברי יו"ר הדירקטוריון והבעלים של החברה אורן גלעד, שטח המשרדים החדש גדול בלמעלה מפי שנים משטח המשרדים הקודם, כשגם מספר מקומות העבודה גדל באופן משמעותי: "זו עובדה שמהווה שיא מסוים מבחינתי. אנחנו נמצאים בתהליך של צמיחה וגדילה והמעבר למשרדים החדשים מסמל התחלה של עבודה על פי תוכנית אסטרטגית חדשה".

או סי ליינס בע”מ נוסדה בשנת 2009. החברה מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים ופתרונות כוללים תחת קורת גג אחת. החברה מתמחה בשילוח ימי ואווירי ביבוא וביצוא, במשלוח מטענים חלקיים (LCL), הובלה יבשתית, ניהול פרויקטים מיוחדים ומתן שירותים לוגיסטיים בארץ ובחו”ל, בעזרת פריסת סוכנים עולמית. לחברה יש גם ניסיון בטיפול בפרויקטים מיוחדים ובמטענים חריגים.

בנוסף, מתמחה או סי ליינסביבוא של משלוחי קרמיקה, עצים, ברזל וכל סוגי המשלוחים מנמלי המזרח הרחוק. החברה נתמכת על ידי הסוכן הסיני Evergreen Logistics ומקבלת עדיפות בהובלה באוניות החברה.

או סי ליינס מחזיקה סניפים בנמלי חיפה ואשדוד ובנתב"ג.