אורדן קרגו טיפלה בשילוח מזראטי לישראל

מדובר במזראטי גראן-טוריסימו קבריולט, שנת ייצור 2016, שהגיע לישראל למספר שבועות ויוצג בכנס EcoMotion בתל אביב. הגיעה לישראל בשת״פ עם לופטהנזה וטופלה באמצעות מנוף להרמה עדינה ומאובטחת


10:56 ,02.06.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אורדן קרגו טיפלה בהבאת רכב יוקרה ייחודי מגרמניה לישראל. מדובר במזראטי גראן-טוריסימו קבריולט, שנת ייצור 2016, שהגיע לישראל למספר שבועות ויוצג בכנס EcoMotion בתל אביב. מחברת אורדן קרגו נמסר כי היא נבחרה לשינוע הייחודי בעקבות המומחיות שפיתחה בהובלת פרוייקטים מיוחדים ומגוונים, והיא גם תטפל בשינועו בחזרה לגרמניה.

 

מדובר ברכב באורך של קרוב ל-5 מטרים, רוחב של 191 ס״מ וגובה של 1.35 מטר ומשקלו מגיע ל-1,991 ק״ג.

 

המכונית הגיעה לארץ על ידי שיתוף פעולה עם חברת לופטהנזה ועל גבי טיסה של החברה. לטובת הפריקה, הוזמנה משאית ייעודית בעל מנוף להרמה עדינה ומאובטחת של המכונית.

 

כאמור, המכונית הגיעה לתערוכה לתקופה של שלושה וחצי שבועות והיא המוצג המרכזי בכנס EcoMotion 2019 השנתי שיתקיים בגני התערוכה בת״א ב-11 ביוני.

 

ארגון EcoMotion הוא ארגון ממשלתי בהנהלתה של אורלי דהן והינו חלק ממינהלת תחליפי דלקים במשרד רוה״מ בהנהלת ד״ר ענת בונשטיין, וזוהי השנה השביעית שהכנס מתקיים. השנה מתוכננים להגיע כ-3,000 משתתפים כאשר רבע מהם הינם משלחות מחו״ל של יצרניות רכב.