אוריין: הונחה אבן פינה למרכז ״קריית אוריין״

מרכז הניהול החדש, שהקמתו צפויה להסתיים בשנת 2020, יוקם על קרקע בשטח של כ-32 דונם בפארק התעסוקה במודיעין וצפוי להעסיק כ-400 עובדים בשטחי משרדים, מרכז מיון והפצה ומרלו״ג מתקדם


10:39 ,14.06.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום שני השבוע (12 ביוני) קיימה חברת אוריין, טקס הנחת אבן פינה למרכז הניהול החדש, ״קריית אוריין״, שהקמתו מתחילה בימים אלה, בשיתוף פעולה של אוריין עם חברת הנדל״ן מגה אור.

 

הטקס נערך במעמד כב׳ ראש העיר מודיעין מכבים רעות, מר חיים ביבס, מנכ״ל אוריין ובעל השליטה בה, מר חן למדן, יו״ר הדירקטוריון של אוריין, מר אופיר פז-פינס, יו״ר הדירקטוריון של מגה אור, מר צחי נחמיאס, מנכ״ל מגה אור, מר איתמר רגב ומכובדים נוספים.

 

מרכז הניהול החדש, שהקמתו צפויה להסתיים בשנת 2020, יוקם על קרקע בשטח של כ-32 דונם בפארק התעסוקה במודיעין, הנהנה מנגישות גבוהה לצירי תחבורה ראשיים.

 

מרכז הניהול, אשר צפוי להעסיק כ-400 עובדים, יכלול את מטה אוריין בשטח משרדים של כ-6,000 מ״ר, מרכז מיון והפצה משוכלל בגודל של 11,500 מ״ר ומרכז לוגיסטי מתקדם בשטח של כ-11,500 מ״ר. 

 

מחברת אוריין נמסר כי הקמת מרכז הניהול מהווה נדבך נוסף להמשך ביסוסה של אוריין כחברה המובילה בארץ המעניקה ללקוחותיה סל שירותים מלא One Stop Shop)) בתחומי השילוח הבינלאומי והלוגיסטיקה, ונועד לתת מענה לפעילות לקוחותיה בתחום ה-E-commerce ולביקוש הגובר לשירותיה.