דואר ישראל ו-eBay ישיקו פלטפורמת משלוחים לישראלים המוכרים לחו"ל

הפלטפורמה החדשה תאפשר למוכרים לשלם עבור המשלוחים ולהדפיס בביתם או בבית העסק שלהם את תעודות המשלוח בזמנם החופשי


12:05 ,01.08.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

על  רקע פריחתו של המסחר המקוון בשנים האחרונות והצמיחה במספר העסקים הישראליים המוכרים מוצרים ברשת, דואר ישראל ו- eBayישראל משיקים לראשונה בישראל פלטפורמת משלוחים משותפת, במיוחד עבור המוכרים ובעלי העסקים הישראלים, המנהלים חנות מקוונת באתר eBay, ומוכרים באמצעותה מוצרים לחו"ל.

 

הפלטפורמה אשר פותחה בשנה וחצי האחרונות במשותף על ידי החברות, הוצגה בכנס2016"  "Go-ecommerce על ידי מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין ואלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של  eBayישראל.

 

בדואר ישראל מעריכים, כי בישראל יש כיום כ-200 אלף עסקים קטנים ובינוניים שמוכרים פריטים לחו"ל. האסטרטגיה העומדת בבסיס הפלטפורמה החדשנית היא הרחבת מגמת הפרסונליזציה, והעצמאות המתאפשרת במסחר המקוון, תוך העברת השליטה של תהליכי וזמני המסחר לידי המוכרים עצמם. הפלטפורמה נבנתה כך שתתממשק בין דואר ישראל לבין eBay, ובכך תאפשר למוכרים הישראלים ב- eBayלקבוע לעצמם, את תהליך השילוח של המוצרים, לרבות בחירת סוג המשלוח, שקילתו, בחירת מדינת היעד ועד התשלום מראש עבור החבילות, באמצעי תשלום שונים והדפסת תעודות המשלוח.

 

הפלטפורמה החדשה תאפשר למוכרים לשלם עבור המשלוחים ולהדפיס בביתם או בבית העסק שלהם את תעודות המשלוח בזמנם החופשי, ואף לשלוח את המוצרים באמצעות שליח דואר שיגיע לאסוף אותם מביתם או מבית העסק. התהליך יחסוך למוכרים זמן יקר, יקל על קליטת המשלוחים ויאפשר תהליך ניטור של הפריטים כבר משלב המשלוח. הפלטפורמה הינה חינמית ואינה כרוכה בתוספת תשלום מעבר לעלויות השילוח, וזמינה למוכרים בשפה העברית, כך שכל שעליהם לעשות הוא להירשם לפלטפורמה בפורטל המוכרים באתר sell.ebay.co.il

 

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין אמר "שיתוף הפעולה עםeBay  הוא שיתוף פעולה אסטרטגי והכרחי, שיאפשר לנו להציע לקהל הסוחרים המקוון ההולך וגדל בישראל, מגוון כלים, באמצעותם ימכרו את המוצרים שלהם בכל העולם בפשטות ובנוחות. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם  eBayורואים בפלטפורמה החדשה צעד נוסף בהתאמתנו לשוק הסחר המקוון ולצרכי היצואנים הישראלים. אנו מעריכים שעד שנת 2020 35% מהכנסות דואר ישראל יגיעו ממסחר מקוון נכנס ויוצא".