האחים ביבאס: הסתיים בהצלחה מבצע יבוא של נשרים צעירים

כעשרה נשרים צעירים יובאו מספרד לטובת שחרור בצפון הארץ. במהלך טיסת הנוסעים בוצע מעקב מתמיד אחר מצבם תוך שמירה לרווחתם. חיים ביבאס: ״מחויבים לתנועה החברתית וארגוני הסיוע האקולוגי במדינת ישראל לרווחת בעלי החיים״


12:43 ,07.11.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת האחים ביבאס סיימה השבוע בהצלחה מבצע מורכב לייבוא נשרים צעירים שהגיעו בטיסה מספרד לטובת שחרורם בטבע הישראלי בצפון הארץ.

 

המבצע כלל ייבוא של עשרה נשרים צעירים כאמור, כאשר במהלך טיסת הנוסעים בוצע מעקב מתמיד אחר מצבם תוך שמירה לרווחתם.

 

חיים ביבאס ציין בשיחה עם מערכת PORT2PORT כי ״הפעילות הזאת למען בעלי חיים מוגנים כגון נשרים וקופים, שכיום נמצאים למרבה הצער תחת מצוד גדול לטובת סחר בלחי חוקי היא התרומה שלנו לחברה. קבוצת האחים ביבאס מתגייסת מזה שנים רבות ומשתפת פעולה עם התנועה החברתית וארגוני הסיוע האקולוגי במדינת ישראל לרווחת בעלי החיים. הצוות שלנו עבר הכשרה ייעודית לנושא זה במסגרות שונות כמו סמינרים בינלאומיים וסדנאות מקצועיות של רשות הטבע והגנים במדינות השונות״.

 

מחברת האחים ביבאס נמסר עוד כי הובלת בעלי חיים דורשת רגישות, דאגה והקפדה על תנאי  הובלה ייחודיים לכל משלוח ובהתייחסות קפדנית לרגולציה הבינלאומית של שינוע בעלי חיים. הרגולציה והדרישות מחייבות אותנו להקפדה על רווחת בעלי החיים בעת השינוע החל מבנית כלובים על ידי מומחים בנושא, בהתחשב במשקלו ומידותיו של בעל החיים, טמפרטורה ייעודית ופיקוח ושמירה קפדנית על כל שלבי ההובלה בכל רגע ורגע 24/7״.

 

נציין כי לחברה סניפים ביוון, ארה״ב וישראל וכי היא משנעת בעלי חיים בים, באוויר וביבשה מכל רחבי הגלובס.