חברת DSV תטפח סטראטאפים ישראלים באמצעות SOSA

השיקה מיזם משותף במסגרתו סטארטאפים נבחרים יזכו לייעוץ, תמיכה וליווי. סיגל מנהיים-קצוביץ', מנכ"לית DSV ישראל: ״סצנת הטכנולוגיה המקומית היא מהמרשימות בעולם ואנחנו רוצים להיות השותף הלוגיסטי של התעשייה הזו״


08:41 ,26.02.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DSV, אחת מחברות הלוגיסטיקה הגדולות בעולם, השיקה מיזם משותף עם SOSA, רשת חדשנות גלובלית, במסגרתו סטארטאפים נבחרים יזכו לייעוץ, תמיכה וליווי. המיזם המשותף יהיה אחראי על איתור סטארטאפים מבטיחים המתאימים לדרישות DSV, יקיף את מכלול השירותים אשר מציעה DSV בעולם ויתופעל על ידי צוות ייעודי שייתן One Stop Shop בנושאים של לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי.

 

במסגרת השת״פ חברת DSV תלווה את החברות מהשלבים המוקדמים דרך ייעוץ מקצועי הכולל עיצוב ארכיטקטורת שרשרת אספקה מהיום הראשון ועד לייצור המוני, ובכך תבטיח שהחברות לא ייכשלו בתחום הלוגיסטי ותסייע לאותן חברות להרחיב את העסק ברחבי העולם.

 

סיגל מנהיים-קצוביץ', מנכ״לית DSV ישראל: אנחנו גאים להתחיל את המיזם קודם כל בישראל. האקו-סיסטם החדשני והטכנולוגיה המקומית הנן מהמרשימות בעולם ואנחנו רוצים להיות השותף הלוגיסטי המוביל של התעשייה הזו. נציגים בכירים מההנהלה העולמית סיירו אתנו באזור והתרשמו עמוקות ממה שיש ליזמים המקומיים להציע גם ברמה הבינלאומית. אני בטוחה שמודל העבודה שמותנע בישראל, יתפוס במהירות תאוצה ויוטמע גם בפריסה העולמית.

 

לדברי עוזי שפר, מנכ״ל SOSA, ״הבחירה של DSV לשתף פעולה עם SOSA, עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החדשנות הגלובלית של DSV ומעידה על כוונותיהם להתחבר לאקו-סיסטם המקומי של חדשנות טכנולוגית, על מנת להיחשף לטכנולוגיות דיסרפטיביות רלוונטיות לעולמות הלוגיסטיקה, השילוח ושרשרת האספקה. במסגרת עבודתנו המשותפת, SOSA תסייע בחיבור בין יזמים ומיזמים בתחום ותהווה חלק ממהלכי החדשנות של החברה פה בישראל״.

 

לרשת העולמית של DSV הכוללת יותר מ-40,000 עובדים, משרדים ביותר מ-80 מדינות והיא מציעה מכלול פתרונות לניהול שרשרת אספקה תחת קורת גג אחת. לחברה מעל ל-750 עובדים ב-14 אתרים ברחבי הארץ.

 

חברת SOSA, רשת חדשנות גלובלית, אשר לה מרכזים בתל אביב ובניו יורק, נוסדה ב-2013 על ידי קבוצת משקיעים, בהם מנהלי הקרנות המובילות בישראל ויזמי הייטק בולטים, במטרה לייצר מקום ייחודי בעבור תעשיית החדשנות, היזמות וההשקעות. רשת החדשנות של SOSA מונה כיום 8,500 סטארטאפים, 150 גופים ותאגידים בינלאומיים.